Iako influencer marketing (IM) nije nov pojam, njegova vrijednost i dalje raste – od 2019. godine do danas porasla je sa 6.5 na 13.8 milijardi dolara. To dokazuje da se brendovi više ne bi trebali premišljati o korištenju influencera u svojoj promociji, već da bi IM trebao biti njezin sastavni dio. Kako bismo vam pomogli u planiranju kampanji s influencerima u idućoj godini, donosimo šest najvažnijih trendova.
1. Social commerce otvorit će nove mogućnosti za sponzorirani sadržaj
S obzirom na to da su se zbog Covid krize brendovi teže povezivali s publikom, potreba za prisutnošću na društvenim mrežama i dobrim e-mail softverom za newsletter je postala još osjetnija. Newsletter omogućuje slanje personaliziranih ponuda klijentima i dokazana je metoda za poticanje velikog povrata ulaganja, ali tema koja će se pojavljivati u 2022. je social commerce.
Kombinacija e-mail marketinga, videozapisa i postova koji se mogu kupiti stvara utjecajan sadržaj na kanalima brendova i tako poboljšava korisničko iskustvo. Takav planirani i kvalitetno organizirani sadržaj omogućit će influencerima više prilika za sponzorirani sadržaj.
2. Brendovi će se fokusirati na izgradnju dugoročnih odnosa
Proces pronalaska odgovarajućeg influencera za brendove je naporan i skup jer zahtjeva uzimanje mnogih čimbenika u obzir. S obzirom na sve veći broj influencera, brendovi bi na temelju relevantnih čimbenika trebali odabrati influencere koji se najviše uklapaju u njihov profil te s njima razviti dugoročne odnose. Tako će influenceri biti više motivirani za stvaranje što boljeg sadržaja, a brendovi će brže i lakše postići željene rezultate. Takva kontinuirana suradnja povećava povjerenje publike prema brendu, influenceri postaju njegova dodatna vrijednost, a krajnji rezultat je autentičniji i za brend i za influencera.
3. Nano i micro influenceri dobit će na snazi
Iako je veliki doseg prednost, engagement publike jednako je važan. Povezanost s brendom ono je što najviše utječe na engagement, a on je najveći upravo na profilima micro i nano influencera, posebno na TikToku. To je dobra vijest i za brendove s ograničenim budžetom koji dobivaju priliku za postizanje rezultata po nižoj cijeni.
4. CGI influenceri privući će više pažnje
Jeste li znali da CGI (Computer Generated Imagery), osim što postoji u filmovima, postoji i u industriji influencera? Ne samo da postoje CGI influenceri, već izgleda da su upravo oni zvijezde u usponu ove branše. Virtualni influenceri možda nisu stvarni, no njihov utjecaj jest. Za njihov nastanak potreban je čitav tim programera, dizajnera i social media managera koji im kroz tehnologiju usađuju život. Baš poput živućih influencera, CGI influenceri na društvenim mrežama iznose svoje stavove o aktualnim temama i prikazuju svoj svakodnevni život. Potencijal korištenja ovakve vrste influencera leži u velikom naglasku na tehnologiju koja im omogućava široki spektar novih sadržaja za dijeljenje. Dobro to znaju brendovi poput UGG-a, Prade i Diesela. A kako to radi Mini (Cooper) pogledajte na profilu Lil Miquela, koju prati tri milijuna followera.
5. I zaposlenici će postati influenceri
S obzirom na stalnu potrebu za autentičnim sadržajem, brendovi počinju poticati zaposlenike da djeluju kao influenceri. Kada zaposlenik podupire brend, potvrda njegove poželjnosti ili kvalitete čini se iskrenijom, što ima veću snagu nego kad netko vrši plaćenu promociju. Također, s obzirom na to da su zaposlenici već ionako uključeni u sadržaj, marketing i poslovanje tvrtke, povezivanje s komunikacijom kompanije postaje još snažnije. Znaju to i H&M, Macy’s i Starbucks.
6. Društvena pravednost će jačati
Sve do nedavno brendovi su izbjegavali zadiranje u političke ili društvene teme, no danas se na njihovu šutnju gleda kao na neprihvatljivo ponašanje. Naglasak na angažiranosti i poticanju raznolikosti utječe i na sve širi izbor influencera koji više ne zastupaju besprijekoran izgled i ukalupljenost. Potrošači podržavaju one brendove koji stvarno djeluju, a influenceri na temelju toga pažljivo biraju s kim će surađivati. Zbog toga će u 2022. godini influencer kampanje biti pune autentičnih i raznolikih influencera koji zastupaju jednakost i promoviraju dublje poruke.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Više od pola potrošača prepoznalo je neiskrene društvene inicijative brandova!
Potrošači nemaju dovoljno povjerenja u društveno odgovorne tvrdnje kompanija, traže više transparentnosti, a trećina ih smatra da bluewashing može imati dugoročne posljedice!
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.