Kako generaciji Z predstaviti inovaciju u njezi kože?
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni – omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.
Kako bismo najavili ovogodišnje NIVEA SUN novitete, okupili smo predstavnike medijske i influencer scene iz Hrvatske, Srbije i Slovenije na prekrasnom rooftopu hotela Art’otel u centru Zagreba i priredili im pravu ljetnu zabavu uz zalazak sunca i pogled na grad. A uz glazbu i koktele, uzvanici su imali priliku isprobati nove NIVEA SUN proizvode koji će im ovog ljeta biti pratnja za uživanje u svakoj zraci sunca.
Na eventu se okupilo preko 100 uzvanika, koji su ukupno objavili čak 129 organskih objava na društvenim mrežama dok su PR aktivnosti u regiji rezultirale s više od 60 objava u medijima.
Influencer kampanjom provedenom u Hrvatskoj i Sloveniji objasnili smo ciljanoj skupini koliko je važno redovito nanositi SPF i na koji način to učiniti pravilno, a uspješnost kampanje dokazali izvanrednim rezultatima od preko 2,4 milijuna ostvarenih impresija na oba tržišta.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.