Izborna kampanja bila je “prljava” i nije utjecala na rezultate

U travanjskoj Vox Populi anketi fokusirali smo se na komunikaciju u izbornoj kampanji, a istraživanje je pokazalo kako većina naših pratitelja smatra da je ona bila neprimjerena.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Istraživanje na našim društvenim mrežama s fokusom na političku komunikaciju u proteklim izborima otkrilo nam je da polovina naših pratitelja nije bila dovoljno informirana o izborima, da je kampanja u malom postotku utjecala na rezultate i da je komunikacijski bila “prljava”.

 

Srijeda je dobar dan za održavanje izbora

 

Na početku istraživanja nas je zanimalo koliko su naši pratitelji informirani o izborima, a rezultati su pokazali kako malo više od polovine nije aktivno pratilo izbornu kampanju, dok ih polovina smatra kako nisu dovoljno informirani o svim detaljima u vezi izbora.

Kada su u pitanju tehnički aspekti održavanja izbora, nešto manje od dvije trećine naših pratitelja na Instagramu smatra da je srijeda 17. travnja bio dobro odabran dan odnosno datum za održavanje izbora.

 

Kampanja je zanemarivo utjecala na ishode izbora

 

U tjednu parlamentarnih izbora, 89 % ispitanika izjasnilo se da planira glasati, a 72 % je znalo kome će dati svoj glas. Na pitanje je li kampanja utjecala na njihov odabir, velika većina (89 %) ispitanika na Instagramu i LinkedInu odgovorila je negativno.

 

Većina smatra da je kampanja bila “prljava”

 

Najveća većina (95 %) ispitanika na LinkedInu i 83 % ispitanika na Instagramu  smatra da je komunikacija vodećih stranaka i političara bila neprimjerena, pri čemu njih više od 80 % na obje mreže smatra da je komunikacija u predizbornim kampanjama bila i “prljava”. Anketa u tjednu nakon izbora pokazala je i da čak 89 %  ispitanika nije zadovoljno rezultatima izbora. Na pitanje tko je najbolje komunicirao, najviše glasova dobili su stranka Možemo i Sandra Benčić.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Generacija Z: Novi standardi na radnom mjestu

Istraživanje Vox Populi u svibnju pokazalo je da većina ispitanika smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji i poduzetniji od ranijih generacija, a svi smatraju da im je važniji omjer poslovnog i privatnog.

Zašto je Baby Lasagna (komunikacijski) uspio?

Marko Purišić preko noći je osvojio Hrvatsku. Analiziramo njegov uspjeh iz komunikacijskog ugla!

Kako koristimo ChatGPT u PR-u

ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.