
Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
Osim što podcasti pružaju i informacije i zabavu, naši pratitelji ih smatraju i dobrim alatom za promociju brendova.
U novoj anketi Vox Populi uronili smo u svijet podcasta. Izraz podcast koristimo za audio ili video epizode koje se bave određenom temom, a riječ dolazi od engleskih iPod i broadcast. Zanimalo nas je koliko su podcasti popularni među našim pratiteljima na Instagramu i LinkedInu, te koje je njihovo mišljenje o korištenju podcasta za promociju proizvoda i usluga.
Za početak nas je zanimalo slušaju li naši pratitelji na društvenim mrežama podcaste. Na Instagramu to čini čak dvije trećine ispitanika, dok je na LinkedInu taj broj nešto niži (44 %). Većina ispitanika smatra da su podcasti lako dostupan oblik sadržaja. Pritom većina ispitanika na Instagramu, čak 82 %, smatra podcaste i dobrim izvorom informacija. Kada je riječ o naklonosti naših pratitelja prema ozbiljnosti sadržaja podcasta, otprilike jednak broj ispitanika rado sluša informativne i zabavne podcaste.
U nastavku ankete o podcastima obuhvatili smo korištenje podcasta za promociju proizvoda ili usluga. Kada je riječ o brendovima, samo 22 % sudionika ankete na Instagramu koristi podcaste za promociju svojih proizvoda ili usluga, pri čemu je zanimljivo da 89 % sudionika zna za brendove koji to čine. Dvije trećine pratitelja na Instagramu smatra da je oglašavanje na podcastima isplativo, dok se na LinkedInu s time slaže otprilike njih pola.
Na kraju ankete o podcastima željeli smo doznati smatraju li naši pratitelji da oglašavanje u podcastima može biti učinkovito. Rezultati su pokazali da većina ispitanika smatra podcaste učinkovitima za promociju proizvoda ili usluga. Također, velika većina ispitanika i na Instagramu i LinkedInu (86 %) vjeruje da podcasti mogu pomoći u izgradnji autoriteta i stručnosti u određenoj industriji. Tri četvrtine ispitanika na Instagramu ih smatra učinkovitima i u poticanju angažmana publike, a većina (87 %) smatra da su podcasti učinkoviti i u izgradnji vjerne baze obožavatelja.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu
Veliko priznanje za našu Marinu