Jesu li podcasti korisni za promociju brendova i izgradnju autoriteta?

Osim što podcasti pružaju i informacije i zabavu, naši pratitelji ih smatraju i dobrim alatom za promociju brendova.

2 min za čitanje
Piše: Katarina Peroković

U novoj anketi Vox Populi uronili smo u svijet podcasta. Izraz podcast koristimo za audio ili video epizode koje se bave određenom temom, a riječ dolazi od engleskih iPod i broadcast. Zanimalo nas je koliko su podcasti popularni među našim pratiteljima na Instagramu i LinkedInu, te koje je njihovo mišljenje o korištenju podcasta za promociju proizvoda i usluga.

 

Lako dostupan, a dobar izvor informacija

 

Za početak nas je zanimalo slušaju li naši pratitelji na društvenim mrežama podcaste. Na Instagramu to čini čak dvije trećine ispitanika, dok je na LinkedInu taj broj nešto niži (44 %). Većina ispitanika smatra da su podcasti lako dostupan oblik sadržaja. Pritom većina ispitanika na Instagramu, čak 82 %, smatra podcaste i dobrim izvorom informacija. Kada je riječ o naklonosti naših pratitelja prema ozbiljnosti sadržaja podcasta, otprilike jednak broj ispitanika rado sluša informativne i zabavne podcaste.

 

Oglašavanje je još uvijek u povojima

 

U nastavku ankete o podcastima obuhvatili smo korištenje podcasta za promociju proizvoda ili usluga. Kada je riječ o brendovima, samo 22 % sudionika ankete na Instagramu koristi podcaste za promociju svojih proizvoda ili usluga, pri čemu je zanimljivo da 89 % sudionika zna za brendove koji to čine. Dvije trećine pratitelja na Instagramu smatra da je oglašavanje na podcastima isplativo, dok se na LinkedInu s time slaže otprilike njih pola.

 

Izvrstan alat za izgradnju autoriteta i stručnosti

 

Na kraju ankete o podcastima željeli smo doznati smatraju li naši pratitelji da oglašavanje u podcastima može biti učinkovito. Rezultati su pokazali da većina ispitanika smatra podcaste učinkovitima za promociju proizvoda ili usluga. Također, velika većina ispitanika i na Instagramu i LinkedInu (86 %) vjeruje da podcasti mogu pomoći u izgradnji autoriteta i stručnosti u određenoj industriji. Tri četvrtine ispitanika na Instagramu ih smatra učinkovitima i u poticanju angažmana publike, a većina (87 %) smatra da su podcasti učinkoviti i u izgradnji vjerne baze obožavatelja.

 

 

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove

U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.

Kako napisati medijsku adremu

Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu

Naša direktorica dobitnica je priznanja PRO PR GLOBE PEOPLE ACHIEVEMENT AWARD!

Veliko priznanje za našu Marinu