Kako generaciji Z predstaviti inovaciju u njezi kože?
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
NIVEA je ovog proljeća predstavila svoje najnovije beauty iznenađenje – LUMINOUS630® SKIN GLOW liniju koja prati duh generacije Z i njihovu potragu za blistavim, prirodnim tenom.
Kako bismo ovu inovaciju približili mladoj populaciji, osmislili smo produkcijski zahtjevan regionalni event, medijsku i influencer kampanju koju smo proveli na tržištima Hrvatske i Slovenije, a kao glazbeno iznenađenje večeri bila je mlada zvijezda Miach.
Energija generacije Z
Događaj je organiziran u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu i okupio je regionalne influencere, predstavnike medija i partnere. Atmosfera je bila živahna – energija generacije Z osjetila se na svakom koraku, od umjetničkih instalacija i personaliziranih koktela do nastupa plesne grupe Universe Dance Crew. Poseban trenutak večeri bio je koncert mlade zvijezde i lica kampanje Miach, koja je unijela dodatnu dozu energije i mladenačkog duha.
Rezultati
Ostvareno je 47 objava u regionalnim medijima i preko 400 objava na društvenim mrežama.
Influencer kampanja u Hrvatskoj i Sloveniji rezultirala je s više od 750 000 impresija.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.