Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Vrijeme pandemije možda je promijenilo način na koji radimo, ali osnovna pravila za dobar client service i dalje se baziraju na istim principima.
Sve počinje s povjerenjem
U bilo kojem odnosu temelj će uvijek biti povjerenje. To je ono što vas vodi kroz teška vremena jer vam daje kredibilitet da se riješi bilo koji problem i stvari krenu naprijed.
Ako vam klijenti vjeruju, veće su šanse da ćete dugoročno surađivati, dobiti više preporuka i imati slobodu za provedbu različitih rješenja koje im možete ponuditi.
Odličan posao ne pokreće sjajne odnose. Odlični odnosi pokreću sjajan posao. Odlični odnosi grade se na povjerenju. Odvojite vrijeme da još danas uložite u izgradnju povjerenja sa svojim klijentima.
Moć prisutnosti
Osobni kontakt ne promoviramo u vremenu kada je radi pandemije i sigurnosti svih nas gotovo sve postalo digitalno. Iz svega navedenog radije bismo poslali e-mail, organizirali online sastanak ili nazvali klijenta kako bi obavili svoj svakodnevni posao.
Međutim, osobni kontakt, kada ga epidemiološka situacija dozvoljava, diže odnose na višu razinu i obavljanje zadataka postaje ugodnije. Istovremeno, dozvoljava vam da otkrijete nova rješenja kako možete pomoći vašim klijentima i razviti njihov posao.
Ulaganje u nova znanja
Neprestani razvoj tehnologija i medija danas više nego ikada nudi različite mogućnosti za kreiranje drugačijih ideja. Ulaganje u vlastita znanja daje nam sposobnost da ispitujemo postojeća rješenja i generiramo nova kako bi u konačnici naši klijenti postigli bolje rezultate.
Sposobnost stvaranja ideja i pronalaženja novih rješenja dat će vašim klijentima osjećaj da surađuju s najboljim mogućim partnerom i dobivaju najbolju uslugu.
Povećajte vrijednost
Često smo usredotočeni na pridobivanje što više novih klijenata, ali jednako je važno odvojiti vrijeme za njegovanje postojećih odnosa kako bi povećali vrijednost klijenata s kojima već surađujemo.
Ne postoji jedinstvena formula kako to postići, no ulaganje u vrijednost trenutnih klijenata dugoročno je najbolja investicija, bez obzira na to što aktivno razvijate mogućnosti suradnje i realizacije novih projekata.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena