Kako graditi uspješan odnos s klijentima

Vrijeme pandemije možda je promijenilo način na koji radimo, ali osnovna pravila za dobar client service i dalje se baziraju na istim principima.

2 min za čitanje
Piše: Ana Despot

Sve počinje s povjerenjem

U bilo kojem odnosu temelj će uvijek biti povjerenje. To je ono što vas vodi kroz teška vremena jer vam daje kredibilitet da se riješi bilo koji problem i stvari krenu naprijed.

Ako vam klijenti vjeruju, veće su šanse da ćete dugoročno surađivati, dobiti više preporuka i imati slobodu za provedbu različitih rješenja koje im možete ponuditi.

Odličan posao ne pokreće sjajne odnose. Odlični odnosi pokreću sjajan posao. Odlični odnosi grade se na povjerenju. Odvojite vrijeme da još danas uložite u izgradnju povjerenja sa svojim klijentima.

 Moć prisutnosti

Osobni kontakt ne promoviramo u vremenu kada je radi pandemije i sigurnosti svih nas gotovo sve postalo digitalno. Iz svega navedenog radije bismo poslali e-mail, organizirali online sastanak ili nazvali klijenta kako bi obavili svoj svakodnevni posao.

Međutim, osobni kontakt, kada ga epidemiološka situacija dozvoljava, diže odnose na višu razinu i obavljanje zadataka postaje ugodnije. Istovremeno, dozvoljava vam da otkrijete nova rješenja kako možete pomoći vašim klijentima i razviti njihov posao.

Ulaganje u nova znanja

Neprestani razvoj tehnologija i medija danas više nego ikada nudi različite mogućnosti za kreiranje drugačijih ideja. Ulaganje u vlastita znanja daje nam sposobnost da ispitujemo postojeća rješenja i generiramo nova kako bi u konačnici naši klijenti postigli bolje rezultate.

Sposobnost stvaranja ideja i pronalaženja novih rješenja dat će vašim klijentima osjećaj da surađuju s najboljim mogućim partnerom i dobivaju najbolju uslugu. 

Povećajte vrijednost

Često smo usredotočeni na pridobivanje što više novih klijenata, ali jednako je važno odvojiti vrijeme za njegovanje postojećih odnosa kako bi povećali vrijednost klijenata s kojima već surađujemo.

Ne postoji jedinstvena formula kako to postići, no ulaganje u vrijednost trenutnih klijenata dugoročno je najbolja investicija, bez obzira na to što aktivno razvijate mogućnosti suradnje i realizacije novih projekata.

 

Izdvojeno

Skrivanje lajkova od sada je dostupno i u Hrvatskoj

Od samog uvođenja lajkovi su činili jedan od važnijih elemenata za ocjenu angažmana influencera, stoga njihovo uklanjanje neće proći neopaženo.

Kako graditi uspješan odnos s klijentima

Vrijeme pandemije možda je promijenilo način na koji radimo, ali osnovna pravila za dobar client service i dalje se baziraju na istim principima.

Je li nam digitalna tehnologija (ne)prijatelj?

Ispitanici su uglavnom razvili pozitivan odnos s digitalnom tehnologijom, iako većina nema osigurane adekvatne uvjete na radnom mjestu.