Kako generaciji Z predstaviti inovaciju u njezi kože?
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.
Jeste li se ikada zapitali kako bi izgledao online svijet bez ikakvih pravila? Koliko bismo sigurni bili u takvom okruženju? U najnovijoj kampanji koju smo proveli za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, zajedno s popularnim kreatorima sadržaja, prikazali smo kako bi izgledao internet bez djelovanja Europske unije i triju ključnih akata koji čine regulatorni okvir za velike digitalne platforme – Akta o digitalnim uslugama, Akta o umjetnoj inteligenciji i Uredbe o digitalnim tržištima.
Cilj kampanje bio je približiti ovu važnu, ali kompleksnu temu mlađoj publici – kroz konkretne, svakodnevne situacije u kojima se mogu prepoznati. Na taj način željeli smo im osvijestiti koliko su njihova prava u online svijetu zaštićena zahvaljujući EU regulativi.
Za prenošenje poruke odabrali smo trojicu relevantnih i utjecajnih kreatora sadržaja – Niku Čuturića, Ivana Maglu i Darija Marčaca. Svaki od njih je, na sebi svojstven način, predstavio jedan od triju EU akata koji reguliraju sigurnost i pravednost digitalnog prostora.
Niko Čuturić je kroz humorističan prikaz obradio Akt o digitalnim uslugama, ilustrirajući kako bi izgledalo da algoritmi na društvenim mrežama bez ikakve kontrole korisnicima serviraju nepoželjan i potencijalno štetan sadržaj. Ivan Magla približio je publici Akt o umjetnoj inteligenciji, objašnjavajući kako nas on štiti od zlouporabe osobnih podataka i potencijalnih opasnosti koje nosi neregulirana AI tehnologija. Dario Marčac fokusirao se na Uredbu o digitalnim tržištima, prikazujući što bi se dogodilo kad bi postojala samo jedna trgovina aplikacijama – i kako bi to ograničilo našu slobodu izbora u kupnji, komunikaciji i korištenju digitalnih usluga.
@ko.je.niko Znaš ono kad ti u feedu iskoči točno ono što si jučer samo pomislio? ???? Zamisli da uopće ne znaš kako algoritmi rade. Ili da nemaš nikakvu kontrolu nad time što ti iskače – samo scrollaš i nadaš se najboljem. E pa, srećom, ne moramo zamišljati takav scenarij. Zahvaljujući Aktu o digitalnim uslugama (DSA) društvene mreže i online trgovine moraju objasniti kako i zašto nam prikazuju određeni sadržaj, oglase ili preporuke. Također, možemo prilagoditi postavke, a ako ti maknu objavu ili blokiraju račun – imaš pravo na žalbu. #EU #EKHrvatska #EuropskaUnija #DSA #DigitalServiceAct #humor #sprdnja #smijesno #fora #croatia #hrvatska #balkantiktok #balkan #fyp #foryou #internet
Uz sadržaj koji su objavili kreatori, osmislili smo i objave te interaktivne pitalice kako bismo dodatno potaknuli angažman i uključivanje publike na službenim kanalima Predstavništva.
Svi kreatori objavili su svoje video sadržaje na Instagramu i TikToku – platformama na kojima se nalazi upravo naša ciljana publika.
Videa su ukupno pregledana više od 400.000 puta, uz gotovo 8.000 interakcija. Velik broj organskih pregleda i angažmana ukazuje na to da je kampanja bila vrlo uspješna i da je poruka pronašla svoj put do publike.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.