Kako javnosti približiti specifikacije novog vodećeg modela mobilne fotografije?

Godinu dana nakon predstavljanja brenda vivo hrvatskom tržištu završila je i kampanja za njihov najnoviji flagship X90 Pro o kojem su tech novinari imali samo riječi hvale.

3 min za čitanje
Piše: Mia Musulin

Peti proizvođač pametnih telefona u svijetu vivo hrvatskom je tržištu predstavljen prije godinu dana. Tehnološki div u godinu je dana, između ostalog, predstavio flagship X80 Pro, dok je u veljači ove godine krenula kampanja za lansiranje novog flagshipa vivo X90 Pro. Zadatak agencije tim je povodom bio javnosti približiti specifikacije novog vodećeg modela vivo obitelji, ujedno i jednog od najboljih uređaja za mobilnu fotografiju uopće. vivo X90 Pro objedinjuje izvanredne tehnologije fotografiranja i snimanja, vodeće u industriji, a razvijene u suradnji sa ZEISS optikom, s najnovijim računalnim tehnologijama razvijenim unutar tvrtke i u suradnji s MediaTekom.

 

O kampanji

 

Cilj kampanje bio je, uz pomoć nekoliko različitih PR alata, nastaviti medijsku percepciju utvrđenu lansiranjem X80 Pro i dodatno utvrditi poziciju tvrtke vivo kao autoriteta u mobilnoj fotografiji. Komunikacija je uglavnom bila usmjerena prema zajednici zaljubljenika u tehnologiju i gadgete. Ipak, ovoga puta smo, zbog impresivne kamere X90 Pro uređaja i fotografija koje njime nastaju, uspjeli doprijeti i do nekolicine lifestyle medija.

Kampanja koja je započela sredinom veljače bila je podijeljena u tri faze – 1. teaser, s online ZEISS panel raspravom te organiziranim sastancima s vivo EHQ i NDA novinarima, 2. launch podijeljena na SoC (start-of-communication) i SoS (start-of-sales) objavu priopćenja te recenzije uređaja i 3. sustain s kružnim recenzijama i objavama soft priopćenja o specifikacijama najnovijeg uređaja.

 

Recenzijama do veće vidljivosti

 

U prvom dijelu kampanje dolazak vivo X90 Pro uređaja najavili smo panel raspravom vivo x ZEISS Mobile Imaging Trends 2023 na kojoj su novinari mogli dobiti uvid u to kako te dvije tvrtke rade zajedno na razvoju i usavršavanju softverskih i hardverskih komponenti iz generacije u generaciju. Posebno zanimljivim u ovom dijelu kampanje pokazali su se online briefinzi s NDA novinarima, što je ujedno i bila premijera ovakvog pristupa, s ciljem jačanja pristupa medij-klijent.

U launch fazi kampanje distribuirali smo dva priopćenja – jedno sredinom travnja koji je bio znak za početak komunikacije o dolasku flagshipa X90 Pro na hrvatsko tržište i drugo krajem travnja u kojem smo obavijestili javnost o dolasku uređaja na hrvatsko tržište. Ostvarili smo 27 objava u medijima – 13 za prvo i 14 za drugo priopćenje. Osim toga, u ovoj su fazi realizirane objave pet recenzija u medijima 24 sata, Večernji list, Globus, ZIMO.dnevnik.hr i Bug.hr.

 

Soft priopćenja s native pristupom

 

U posljednjoj fazi kampanje jednom tjedno smo slali priopćenja o specifikacijama uređaja X90 Pro, koja su se uglavnom bazirala na značajke vrhunske kamere ovog mobitela. Većina tih priopćenja imala je ‘native’ pristup temi pa se tako vrlo zanimljivim pokazalo priopćenje u kojem iz perspektive profesionalnog fotografa saznajemo po čemu je kamera X90 Pro bolja od kamere svog prethodnika. Pričajući priču o kameri vivo se zanimljivim pokazao i nekolicini lifestyle medija, što je dobra podloga za nastavak suradnje.

Osim toga, u ovoj su fazi aktivne bile i kružne recenzije u medijima poput Preporucamo.com, Racunalo.com (na čijem je Tik Tok profilu recenzija također objavljena), Pcekspert.com te u RTL-ovoj emisiji Tehnolovac. U trećoj je fazi ostvareno ukupno 19 proaktivnih objava, a očekuje se i realizacija recenzija na portalima kao što su Portofon.hr, Mob.hr i Cropc.hr.

Tijekom kampanje je ostvareno 46 medijskih objava i 13 recenzija uređaja, a vivo je u usporedbi s konkurencijom u svibnju zadržao treće mjesto (od ukupno devet), s neutralnim i pozitivnim tonom.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

TV je i dalje dominantan izvor vijesti, ali online platforme kontinuirano jačaju

Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.

Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.