Kako lansirati uspješnu regionalnu kampanju?

Pomnim planiranjem, regionalnim eventom i angažmanom 30 dobro odabranih influencera do cilja.

2 min za čitanje
Piše: Nina Marković i Štefica Škarika

 

Koliko ste puta čuli da muškarci, iako ne njeguju svoju kožu, imaju manje problema s njom? Upravo smo se ovim i sličnim mitovima pozabavili kroz kampanju za lansiranje NIVEA DERMA Skin Clear linije, koju smo proveli na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije.

Regionalni event za novinare i influencere održan je u Zagrebu. Na zanimljivoj i dinamičnoj panel diskusiji moderatorica Alex Milinković, radijska voditeljica i blogerica, zajedno je sa svojim sugovornicama, magistricom nutricionizma i vlasnicom nutricionističko dijagnostičkog centra Nutrilife Ivanom Barišić i dermatovenerologinjom Ružicom Jurakić Tončić objasnila što sve utječe na izgled i zdravlje naše kože.

 

U komunikacijski miks uveli smo i multimedijsku platformu

 

Beauty novinarka i influencerica Korana Marović, beauty urednica Cosmopolitana Slovenija, Nataša Mernik te influencerica Mihaela Lakičević iz Srbije svim prisutnima otkrile su svoje najgore pogreške kada je u pitanju njega lica, na koji način rješavaju te probleme i kako im je nova DERMA Skin Clear linija za čišćenje lica pomogla da krenu surađivati sa svojom kožom te poboljšaju ten. Za dobru atmosferu na eventu pobrinuo se popularni trap izvođač Zembo Latifa.

Posebnu pažnju na novu liniju skrenuli smo kreativnim press kitom u kojem smo, osim proizvoda, medijima i influencerima u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji poklonili Eggo Glow uređaje koji će im uz Derma liniju dodatno olakšati čišćenje lica.

Influencer kampanjama u Hrvatskoj i Sloveniji kreirali smo buzz na Instagramu i TikToku i novu liniju predstavili kroz zanimljiv i dinamičan sadržaj, prateći aktualne trendove. U suradnji s multimedijskom platformom JoomBoos angažirali smo ciljnu publiku kroz različite formate sadržaja poput anketa i kviza na njihovim kanalima.

 

Rezultati

 

Kombinacija mikro i makro influencera i medijske platforme pokazala se kao dobitna formula, a video sadržaj kao najatraktivniji. Najveći doseg i angažman ostvareni su na TikToku, što potvrđuje kako je ova društvena mreža najpopularnija među mladima.

Gotovo 1,4 milijuna impresija i engagement rate od čak 8,6 % ostvarilo je 18 hrvatskih influencera, dok je 12 slovenskih influencera ostvarilo skoro 300 tisuća impresija i engagement rate od 4,4 %.

PR aktivnosti rezultirale su s više od 40 medijskih objava na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije te s preko 60 objava na društvenim mrežama.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

#DK2024: Pet trenutaka koje ćemo pamtiti

Buzzword: fake news

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.