Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći da vaš Instagram Reel ostvari željene rezultate.
Otkad je 2020. godine predstavio Reel, Instagram kontinuirano mijenja pravila igre i postaje platforma za stvaranje i dijeljenje video sadržaja. Dok kreatorima pruža mogućnost da se kroz razne alate na kreativan način izraze i ostvare veći doseg, korisnicima omogućava da na jednostavan način konzumiraju sadržaj koji ih zanima i zabavlja.
Za napraviti dobar Instagram Reel video ne trebate biti profesionalac u stvaranju video sadržaja, dovoljno je malo kreativnosti i par korisnih trikova koje vam donosimo u nastavku.
Baš kao u svemu, ako se želite izdvojiti od ostalih, u kreiranju sadržaja za Reel potrebno je biti kreativan i originalan. Prije izrade svakog videa dobro promislite koja je glavna poruka koju želite prenijeti i na koji način. Reel je prije svega vizualni sadržaj, stoga je vrlo važno pronaći dobru estetiku (mood) koju možete postići s izborom glazbe, filterom i dinamikom scena koje će se izmjenjivati. U nedostatku inspiracije, svakako je dobro poslužiti se primjerima koji su u trendingu i dodati im neki vlastiti twist. Ne pretjerujte s filterima!
Prvih nekoliko sekundi je važno! Osvijestite samo s kojom brzinom pretražujemo vlastiti feed i koliko videa preskočimo samo nakon prve sekunde. Prilikom kreiranja videa u prvih nekoliko kadrova jasno dajte do znanja o čemu se radi kako biste zadržali pažnju korisnika i kako bi odgledao vaš Reel do kraja. Vrijeme gledanja je ključan faktor koji utječe na uspješnost određenog reela, stoga prvi kadrovi moraju biti vizualno atraktivni i vrijedni pažnje.
Otkad je ovakav tip sadržaja popularan na društvenim mrežama, čini se kako nam se znatno smanjuje koncentracija dok gledamo dulji video sadržaj i kako korisnici uglavnom preferiraju kraće forme. Maksimalna duljina Instagram Reela je 90 sekundi, dok na TikToku video sadržaj može trajati i do 10 minuta. Važno je uzeti obzir da će kraći Reelovi potencijalno biti pogledani više puta, što automatski signalizira algoritmu da se radi o sadržaju koji je vrijedan gledanja i da će ga plasirati do većeg broja korisnika. Naravno, duljina videa ovisi o tipu sadržaja i porukama koje želite komunicirati, stoga testirajte idealnu dužinu dok ne pronađete onu koja je optimalna za vašu publiku.
Iako ne morate biti vrsni profesionalac u montaži video materijala, dobro je imati osjećaj o dinamici i formatu videa. Pazite da vam kadrovi i scene ne traju predugo i da se izmjenjuju sukladno s pozadinskom glazbom. Ako se odlučite u vaš Reel ubaciti glazbu, jednostavan trik koji će vam olakšati proces montaže je da prvo odaberete pozadinsku glazbu te prema njoj slažete kadrove koji će se izmjenjivati. U Instagram Reel se mogu ubacivati i fotografije i video isječci, no radi dinamike, bolja je opcija ići samo s video isječcima.
Trendovi na Instagramu brzo dolaze i odlaze, stoga je vrlo važno prepoznati trenutak i uskočiti u pravi vlak. Budite aktualni i koristite popularne trendove i hashtagove jer će to značajno povećati vidljivost vašeg Reela. Kako biste bolje razumjeli trendove, važno je da ste u toku i pratite što se događa na TikToku i Instagramu. Cilj je ili biti prvi koji će postaviti trend ili biti među prvima koji će uskočiti u trend, stoga se ne bojte eksperimentirati i isprobavati nove ideje!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.
Kome idu 24 milijarde USD?