Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Povodom Dana Zemlje, na zabavan smo način u suradnji s influencerima potaknuli ekološku osviještenost njihovih pratitelja i inspirirali ih kako malim djelima pridonijeti očuvanju planeta.
ECOVER, belgijski brand ekoloških proizvoda za čišćenje kućanstva, već gotovo 40 godina brine ne samo o čistoći naših domova, nego i o čistoći okoliša. Povodom Dana Zemlje koji se obilježava 22. travnja, za Ecover smo osmislili kampanju kojoj je cilj bio skrenuti pažnju ne samo na važnost očuvanja našeg planeta, već i koliko je svako, pa i najskromnije djelo bitno u ostvarenju tog cilja.
Kako bismo što više ljudi ohrabrili da razmisle na koji način u svakodnevnom životu u svojim kućanstvima mogu napraviti nešto dobro za naš planet, odabrane influencere i kreatore sadržaja pozvali smo da se pridruže Ecoverovom izazovu povodom Dana planeta Zemlje i na primjerima iz svog svakodnevnog života pokažu što svatko od nas može učiniti u svojem kućanstvu i pritom biti odgovoran prema okolišu.
Kako bi se korisnici društvenih mreža odnosno pratitelji influencera što lakše poistovjetili sa sadržajem i porukom koju smo željeli prenijeti, ideja je bila stvoriti zabavan i autentičan sadržaj. Predložili smo stoga različite izazove koji su uključivali pospremanje i čišćenje s različitim proizvodima za pranje rublja, posuđa i čišćenje kućanstva iz Ecover asortimana. Sami zadaci podrazumijevali su od kreativnosti u kuhinji i smišljanja obroka od namirnica biljnog porijekla koje influenceri trenutno imaju u kućanstvu, do mode i odabira second-hand te vintage kombinacija odjeće, super brzog pospremanja pa do neuobičajenih outfita i plesno-pjevačkih performansa tijekom čišćenja stana.
Među ponuđenim izazovima, influenceri su mogli odabrati što im se činilo najzanimljivije ili predložiti svoju ideju. Poznata umjetnica Ida Prester, kreatorica sadržaja Barbara Vesanović i voditeljica Marijana Batinić sudjelovale su tako u različitim kreativnim izazovima i podijelile ih u obliku Instagram Reelsa na svojim profilima, pozivajući i pratitelje da se pridruže. Sudeći prema broju likeova i komentara, najuspješnije je izazov odradila Marijana Batinić koja je u prvom videu pokazala ne samo ekološku osviještenost, već i zavidnu brzinu u pospremanju stana uoči dolaska svekrve, a u drugom kako izgleda groznica subotnjeg čišćenja uz Ecover i pokoji plesni pokret iz 90-ih.
Primjer izazova Marijane Batinić:
Kreirajući sadržaj zajedno s influencericama, u kampanji smo ostvarili izvrsne rezultate. Ukupno je objavljeno sedam Instagram Reels videa te 25 Instagram priča, koji su ukupno ostvarili više od milijun impresija! Da se sadržaj svidio pratiteljima pokazuje i skoro 20 tisuća likeova i komentara.
Konačno, uspješnost kampanje potvrđuje i njezin prosječni engagement rate (ER) koji je uspješniji od prosječnog ER-a prema broju pratitelja u rangu u kojem se nalaze influencerice koji su sudjelovale u kampanji.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?