Kako napraviti nešto dobro za planet i ujedno impresionirati svekrvu

Povodom Dana Zemlje, na zabavan smo način u suradnji s influencerima potaknuli ekološku osviještenost njihovih pratitelja i inspirirali ih kako malim djelima pridonijeti očuvanju planeta.

3 min za čitanje
Piše: Nataša Blagojević

 

ECOVER, belgijski brand ekoloških proizvoda za čišćenje kućanstva, već gotovo 40 godina brine ne samo o čistoći naših domova, nego i o čistoći okoliša. Povodom Dana Zemlje koji se obilježava 22. travnja, za Ecover smo osmislili kampanju kojoj je cilj bio skrenuti pažnju ne samo na važnost očuvanja našeg planeta, već i koliko je svako, pa i najskromnije djelo bitno u ostvarenju tog cilja.

 

#EcoverEarthDayChallenge

 

Kako bismo što više ljudi ohrabrili da razmisle na koji način u svakodnevnom životu u svojim kućanstvima mogu napraviti nešto dobro za naš planet, odabrane influencere i kreatore sadržaja pozvali smo da se pridruže Ecoverovom izazovu povodom Dana planeta Zemlje i na primjerima iz svog svakodnevnog života pokažu što svatko od nas može učiniti u svojem kućanstvu i pritom biti odgovoran prema okolišu.

 

Kako bi se korisnici društvenih mreža odnosno pratitelji influencera što lakše poistovjetili sa sadržajem i porukom koju smo željeli prenijeti, ideja je bila stvoriti zabavan i autentičan sadržaj. Predložili smo stoga različite izazove koji su uključivali pospremanje i čišćenje s različitim proizvodima za pranje rublja, posuđa i čišćenje kućanstva iz Ecover asortimana. Sami zadaci podrazumijevali su od kreativnosti u kuhinji i smišljanja obroka od namirnica biljnog porijekla koje influenceri trenutno imaju u kućanstvu, do mode i odabira second-hand te vintage kombinacija odjeće, super brzog pospremanja pa do neuobičajenih outfita i plesno-pjevačkih performansa tijekom čišćenja stana.

 

Među ponuđenim izazovima, influenceri su mogli odabrati što im se činilo najzanimljivije ili predložiti svoju ideju. Poznata umjetnica Ida Prester, kreatorica sadržaja Barbara Vesanović i voditeljica Marijana Batinić sudjelovale su tako u različitim kreativnim izazovima i podijelile ih u obliku Instagram Reelsa na svojim profilima, pozivajući i pratitelje da se pridruže. Sudeći prema broju likeova i komentara, najuspješnije je izazov odradila Marijana Batinić koja je u prvom videu pokazala ne samo ekološku osviještenost, već i zavidnu brzinu u pospremanju stana uoči dolaska svekrve, a u drugom kako izgleda groznica subotnjeg čišćenja uz Ecover i pokoji plesni pokret iz 90-ih.

 

Primjer izazova Marijane Batinić:

 

Tri influencerice i više od milijun impresija

Kreirajući sadržaj zajedno s influencericama, u kampanji smo ostvarili izvrsne rezultate. Ukupno je objavljeno sedam Instagram Reels videa te 25 Instagram priča, koji su ukupno ostvarili više od milijun impresija! Da se sadržaj svidio pratiteljima pokazuje i skoro 20 tisuća likeova i komentara.

Konačno, uspješnost kampanje potvrđuje i njezin prosječni engagement rate (ER) koji je uspješniji od prosječnog ER-a prema broju pratitelja u rangu u kojem se nalaze influencerice koji su sudjelovale u kampanji.

 

 

Autor fotografije: Envy
Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.