Kako pobijediti novi Facebook algoritam?

Facebook uvodi nove promjene u svom algoritmu koje uz nekoliko trikova možete pretvoriti u prednosti za profile kojima upravljate.

2 min za čitanje
Piše: Tea Tizaj

Sa svojih 2,8 milijardi mjesečnih korisnika, Facebook je i dalje jedna od najaktivnijih platformi kad su u pitanju krajnji korisnici i njihov angažman na društvenim mrežama. Međutim, ovaj gigant društvenih medija donosi i mnoštvo problema svima onima koji se u bilo kojem pogledu profesionalno bave društvenim mrežama, jer postizanje željenog dosega na poslovnoj stranici (odnosno stranici brenda), nasuprot osobnom korisničkom profilu, može biti izazovan zadatak.

Što je novo? 

Jedna od značajnijih recentnih promjena Facebook algoritma uključuje davanje prioriteta grupama i događajima. Objave korisnikovih prijatelja u grupama pojavljuju se mnogo češće u vijestima (newsfeed) nego prije. Promjene u tome smjeru započele su već prošle godine kada je zbog globalne pandemije prepoznata važnost pretraživanja dostupnih online evenata, ali i jačeg povezivanja i dijeljenja međusobnih iskustava unutar Facebook grupa. Druga značajna promjena koju korisnici mogu primijetiti je prepoznavanje pristranog sadržaja i zlouporabe oglašavanja od strane poslovnih korisnika. Nastojeći suzbiti netočne zdravstvene, političke, gospodarske i sve druge društveno osjetljive teme, poboljšan je algoritam kod otkrivanja clickbait isuspektnih naslova. Stranice koje dijele takav sadržaj snosit će sankcije u obliku zabrane oglašavanja, što će rezultirati smanjenim dosegom unutar newsfeeda.

Originalni vs. dijeljeni video sadržaj

Jedan od najvećih izazova za poslovne profile je kvaliteta sadržaja, posebno video forme. Iako su čimbenici poput trajanja videozapisa uvijek bili cijenjeni, pa čak i sam Facebook preporučuje upotrebu videozapisa duljine najmanje tri minute, primarni element koji utječe na trenutni algoritam je kvalitetan i izvoran sadržaj. Preuređeni ili dijeljeni sadržaj neće postići istu razinu vidljivosti kao originalni sadržaj.

Iskoristite algoritam u svoju korist

Unatoč izazovima koje nam novi, brzo mijenjajući se Facebook algoritam servira, uz pametno osmišljenu komunikacijsku strategiju ova društvena mreža može itekako biti vašim saveznikom uz kojeg ćete dosegnuti željenu publiku. Pripazite na to da vam postovi uvijek budu javno postavljeni, objavite sadržaj koji potiče smislene, dugotrajne komentare, postavljajte pitanja kako biste potaknuli angažman, uključite lokaciju kod samih objava, koristite vlastiti video sadržaj koji nije podijeljen s drugih stranica. I na kraju, ono najvažnije, u moru ostalih društvenih mreža koje su se pojavile nakon Facebooka, ne podcjenjujte moć starog klasika.

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.