Kako pomoću PR alata lansirati nepoznati brand na tržištu

vivo – pop-zvijezda koja više nije anonimna.

2 min za čitanje
Piše: Sara Huljak

vivo, peti proizvođač pametnih telefona u svijetu koji je trenutno prisutan u više od 70  zemalja, početkom lipnja predstavljen je i na hrvatskom tržištu. Tehnološki div koji se ističe od konkurencije „Benfen“ filozofijom i pruža inovativna rješenja zauzimajući pristup usmjeren na čovjeka, u tom je trenutku bio potpuno nepoznat brand u Hrvatskoj, a zadatak agencije bio je javnosti približiti njegovu misiju, viziju i proizvode.  

 

Veliki povratak live evenata 

 

Postavili smo PR strategiju u kojoj smo uz pomoć različitih komunikacijskih alata za ulazak na tržište ciljali u prvom redu zajednicu zaljubljenika u tehnologiju, gadgete i nove tehnološke trendove.  

Kampanja je bila podijeljena u tri faze – 1. teaser, kojim smo kroz ekskluzivne razgovore najavili dolazak viva u Hrvatsku, 2. live predstavljanje vivo brenda u Zagrebu i 3. predstavljanje najnovijeg uređaja u Berlinu.  

U drugom dijelu kampanje smo na opuštenom druženju za novinare predstavili misiju i viziju brenda, na kojem su predstavnici medija iz prve ruke mogli isprobati Y76 model i postaviti pitanja predstavnicima kompanije. Uz pomoć priopćenja za javnost smo upoznali širu javnost s vivo brendom, a kako bismo ciljnoj skupini što bolje približili značajke Y76 modela dogovorili smo recenziranje uređaja u tech medijima. Native člancima smo dodatno povećali vidljivost brenda i ispričali priču o kineskom proizvođaču koji je pokretač raznih promjena u industriji.  

 

Svi putevi vode u Berlin 

 

Treći dio kampanje bio je fokusiran na predstavljanje flagship modela X80 Pro. Predstavnicima medija koji prate teme vezane uz tehnologiju pruženo je jedinstveno iskustvo – interaktivni event u Berlinu na kojem su imali priliku saznati sve u suradnji s tvrtkom ZEISS i tehničkim komponentama proizvoda, te recenzirati najnoviji vivo model u Europi i približiti ga hrvatskom tržištu.  

Ova kampanja dobar je pokazatelj kako se i dalje uz klasične PR alate može napraviti dobar buzz, informirati širu javnost i zainteresirati ciljnu skupinu o globalnom brendu u kontekstu lokalnog tržišta, što pokazuju i rezultati. Ostvarene su ukupno 32 medijske objave, dva ekskluzivna razgovora i pet recenzija u prvih mjesec dana od početka komunikacije. Lokalno predstavljanje posjetilo je 15 novinara, a predstavljanju X80 prisustvovali su vodeći novinari iz najvećih hrvatskih dnevnih, poslovnih i tech medija.  

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

#DK2024: Pet trenutaka koje ćemo pamtiti

Buzzword: fake news

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.