
Tri izazova koji će oblikovati budućnost komunikacijskih agencija
Strukturne reforme već su započele
Slavimo 20 godina postojanja!
Ove godine slavimo 20 godina postojanja. Planirali smo veliki tulum, zahvalu svim partnerima koji su nas pratili kroz dva desetljeća našeg postojanja, zlatni Rolex za direktoricu, ali – eh, korona!
Smanjili smo apetite, ali jedna stvar se nametnula kao apsolutno nužna – redizajn naše web stranice. Stari web bio je rađen na Umbraco CMS-u, tehnološki je zastario, patio je od bugova i nije bio optimiziran za mobilno korištenje. Da, sramotno.
Nakon izlaska iz karantene i s novim poletom u nogama, popeli smo se kat više i zakucali na vrata BBDO-a s “molbicom” da nam kolege naprave redizajn stranice. Voditelj digitalnog odjela Ivica Ivaci izazov je objeručke prihvatio, komunikaciju je preuzela voditeljica digitalne produkcije Samantha Bilajac, stariji digital dizajner Aleš Horvatek uhvatio se za glavu, a developer i UI/UX dizajner Hrvoje Fuček zasukao rukave.
Dizajn i development trajali su ukupno tri mjeseca. Najveći problem starog weba bio je neresponzivni dizajn i loše korisničko iskustvo. Definitivno smo trebali ne samo tehničko, nego i vizualno osvježenje.
Šlag na torti bila je izrada prigodnog Dialog logotipa povodom 20. godišnjice poslovanja, kojeg je potpisala Iva Mandić, BBDO-ova Art Direktorica.
Ponosni smo na učinjeno.
Tulum odgađamo za neka bolja vremena.
Zlatni Rolex je u ladici.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Strukturne reforme već su započele
Uz četiri lekcije za komunikacijsku industriju
Lansirali smo NIVEA Cellular serume