Kako se potencijalno dobar tulum pretvorio u redizajn weba

Slavimo 20 godina postojanja!

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Ove godine slavimo 20 godina postojanja. Planirali smo veliki tulum, zahvalu svim partnerima koji su nas pratili kroz dva desetljeća našeg postojanja, zlatni Rolex za direktoricu, ali – eh, korona!

Smanjili smo apetite, ali jedna stvar se nametnula kao apsolutno nužna – redizajn naše web stranice. Stari web bio je rađen na Umbraco CMS-u, tehnološki je zastario, patio je od bugova i nije bio optimiziran za mobilno korištenje. Da, sramotno.

Nakon izlaska iz karantene i s novim poletom u nogama, popeli smo se kat više i zakucali na vrata BBDO-a s “molbicom” da nam kolege naprave redizajn stranice. Voditelj digitalnog odjela Ivica Ivaci izazov je objeručke prihvatio, komunikaciju je preuzela voditeljica digitalne produkcije Samantha Bilajac, stariji digital dizajner Aleš Horvatek uhvatio se za glavu, a developer i UI/UX dizajner Hrvoje Fuček zasukao rukave.

Dizajn i development trajali su ukupno tri mjeseca. Najveći problem starog weba bio je neresponzivni dizajn i loše korisničko iskustvo. Definitivno smo trebali ne samo tehničko, nego i vizualno osvježenje.

Šlag na torti bila je izrada prigodnog Dialog logotipa povodom 20. godišnjice poslovanja, kojeg je potpisala Iva Mandić, BBDO-ova Art Direktorica.

Ponosni smo na učinjeno.

Tulum odgađamo za neka bolja vremena.

Zlatni Rolex je u ladici.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tri izazova koji će oblikovati budućnost komunikacijskih agencija

Strukturne reforme već su započele

SRAM kao medijski fenomen

Uz četiri lekcije za komunikacijsku industriju

Savršeni spoj prirode, inovacije i personaliziranog pristupa

Lansirali smo NIVEA Cellular serume