Kako se potencijalno dobar tulum pretvorio u redizajn weba

Slavimo 20 godina postojanja!

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Ove godine slavimo 20 godina postojanja. Planirali smo veliki tulum, zahvalu svim partnerima koji su nas pratili kroz dva desetljeća našeg postojanja, zlatni Rolex za direktoricu, ali – eh, korona!

Smanjili smo apetite, ali jedna stvar se nametnula kao apsolutno nužna – redizajn naše web stranice. Stari web bio je rađen na Umbraco CMS-u, tehnološki je zastario, patio je od bugova i nije bio optimiziran za mobilno korištenje. Da, sramotno.

Nakon izlaska iz karantene i s novim poletom u nogama, popeli smo se kat više i zakucali na vrata BBDO-a s “molbicom” da nam kolege naprave redizajn stranice. Voditelj digitalnog odjela Ivica Ivaci izazov je objeručke prihvatio, komunikaciju je preuzela voditeljica digitalne produkcije Samantha Bilajac, stariji digital dizajner Aleš Horvatek uhvatio se za glavu, a developer i UI/UX dizajner Hrvoje Fuček zasukao rukave.

Dizajn i development trajali su ukupno tri mjeseca. Najveći problem starog weba bio je neresponzivni dizajn i loše korisničko iskustvo. Definitivno smo trebali ne samo tehničko, nego i vizualno osvježenje.

Šlag na torti bila je izrada prigodnog Dialog logotipa povodom 20. godišnjice poslovanja, kojeg je potpisala Iva Mandić, BBDO-ova Art Direktorica.

Ponosni smo na učinjeno.

Tulum odgađamo za neka bolja vremena.

Zlatni Rolex je u ladici.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Mikrofeminizam na TikToku

Mikrofeminizam na TikToku – trend koji mijenja narativ

Skretanjem pažnje na seksizam i "mikroagresije" s kojima se žene susreću u svakodnevnom životu, kreatori sadržaja na TikToku potaknuli su razgovor o rodnim nejednakostima koje su prisutne u današnjem društvu.

Senior PR Executive Wanted!

Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!

Mali influenceri donose velike rezultate

Saznajte kako i zašto mikro-influenceri preuzimaju primat u influencer marketingu