Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Slavimo 20 godina postojanja!
Ove godine slavimo 20 godina postojanja. Planirali smo veliki tulum, zahvalu svim partnerima koji su nas pratili kroz dva desetljeća našeg postojanja, zlatni Rolex za direktoricu, ali – eh, korona!
Smanjili smo apetite, ali jedna stvar se nametnula kao apsolutno nužna – redizajn naše web stranice. Stari web bio je rađen na Umbraco CMS-u, tehnološki je zastario, patio je od bugova i nije bio optimiziran za mobilno korištenje. Da, sramotno.
Nakon izlaska iz karantene i s novim poletom u nogama, popeli smo se kat više i zakucali na vrata BBDO-a s “molbicom” da nam kolege naprave redizajn stranice. Voditelj digitalnog odjela Ivica Ivaci izazov je objeručke prihvatio, komunikaciju je preuzela voditeljica digitalne produkcije Samantha Bilajac, stariji digital dizajner Aleš Horvatek uhvatio se za glavu, a developer i UI/UX dizajner Hrvoje Fuček zasukao rukave.
Dizajn i development trajali su ukupno tri mjeseca. Najveći problem starog weba bio je neresponzivni dizajn i loše korisničko iskustvo. Definitivno smo trebali ne samo tehničko, nego i vizualno osvježenje.
Šlag na torti bila je izrada prigodnog Dialog logotipa povodom 20. godišnjice poslovanja, kojeg je potpisala Iva Mandić, BBDO-ova Art Direktorica.
Ponosni smo na učinjeno.
Tulum odgađamo za neka bolja vremena.
Zlatni Rolex je u ladici.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na […]
Kome idu 24 milijarde USD?