Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Provjerite kako smo postavili komunikaciju na ovoj platformi i pogledajte naše najpopularnije uratke.
O popularnosti TikToka priča se već neko vrijeme, stoga ne čudi da sve više brendova i kompanija razmišlja kako aktivno komunicirati na ovoj društvenoj mreži. Podaci iz 2023. pokazuju kako je na TikToku aktivno preko 225 tisuća poznatih brendova, bilo preko vlastitog profila ili preko kreatora sadržaja koji ih promoviraju. Što se tiče broja aktivnih korisnika, on danas u svijetu premašuje 1,7 milijardi, što je rast od čak 390 % u odnosu na 2018.
Agencijski TikTok profil @dialog_komunikacije otvorili smo 2022. godine u cilju da promoviramo agenciju među korisnicima TikToka i da se educiramo o tada relativno novoj platformi. U međuvremenu smo se osmišljavajući i kreirajući TikTok sadržaj počeli dobro i zabavljati.
Inspiraciju za TikTok video sadržaje crpimo iz svakodnevnog uredskog života kojeg često povezujemo s mainstream kulturom i trendovima koji su u tom trenutku aktualni. To su nerijetko situacije u kojima svatko može prepoznati sebe, svoje kolege ili šefa. Za razliku od ostalih društvenih mreža na kojima smo prisutni, naša komunikacija na TikToku puno je opuštenija i spontanija. Upravo je to razlog zbog kojeg je ova društvena mreža danas toliko popularna i svakim danom broji sve više korisnika.
Dinamika objavljivanja nam je barem jedan video tjedno, s naglaskom na kvalitetu sadržaja u odnosu na kvantitetu. Radije preskačemo objaviti video u tjednu kada nam gust raspored i poslovne obveze ne dozvoljavaju da budemo u potpunosti kreativni i opušteni. Neki naši tiktokovi broje preko 80 tisuća pregleda, a s ukupno 60 objavljenih TikTok videa do sada smo ostvarili preko 15 tisuća likeova.
Kako bismo i vas inspirirali za izlazak na ovu platformu, u nastavku vam donosimo naše najgledanije TikTok uradke u proteklih godinu i pol dana:
Dobar trenutak u kojem smo prepoznali aktualan trend i glumačke sposobnosti kolegice Štefice rezultirali su apsolutnim pobjednikom među našim TikTok videima kada je riječ o pregledima. S njih preko 80 tisuća, ovo je za sada uvjerljivo naš najgledaniji TikTok video.
@dialog_komunikacije Ono kad dobiješ request #office #officelife #officehumor #pragency
Iako je Dialog tim u većini slučajeva u glavnim ulogama naših TikTok videa, ponekad testiramo neke druge formate poput CapCut filtera u kojima koristimo popularne isječke iz mainstream kulture. U ovom slučaju to je bio komičar Lester Green, poznatiji kao Beetlejuice koji se odlično nadovezao na situaciju kad te šef upita zašto odlaziš ranije s posla.
@dialog_komunikacije Evo samo minglam tu nešto #officelife #office #agencylife #prlife #whatareyoudoing #nothing #beetlejuice #beetlejuicebway
Naš zadnji TikTok uradak prije blagdanske pauze bio je kratki rezime na proteklu poslovnu godinu koja je vjerojatno svima u komunikacijskoj industriji bila prepuna izazova. Kada tome još dodate popularni audio, nastane TikTok video koji je samo u dva tjedna prikupio preko 65 tisuća pregleda. Hashtag #relatable!
@dialog_komunikacije Sretan Božić i Godina Nova! #officelife #balkantiktok #fyp #fypbalkan #avakarabatic #novagodina #balkantiktok
Prosinac je mjesec prepun božićnih poslovnih domjenaka koji ponekad mogu završiti s pokojom čašicom više i izljevom iskrenosti koju nitko nije tražio. Prava neugoda kreće tek sutradan, a ovdje se očito mnoštvo ljudi prepoznalo jer je ovaj TikTok pregledan gotovo 65 tisuća puta.
@dialog_komunikacije Neugodno ???? #officelife #balkantiktok #fypbalkan #fyp #agencylife #pragency #officehumor
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na […]
Kome idu 24 milijarde USD?