Kako smo osvojili TikTok

Provjerite kako smo postavili komunikaciju na ovoj platformi i pogledajte naše najpopularnije uratke.

3 min za čitanje
Piše: Marko Sitar

O popularnosti TikToka priča se već neko vrijeme, stoga ne čudi da sve više brendova i kompanija razmišlja kako aktivno komunicirati na ovoj društvenoj mreži. Podaci iz 2023. pokazuju kako je na TikToku aktivno preko 225 tisuća poznatih brendova, bilo preko vlastitog profila ili preko kreatora sadržaja koji ih promoviraju. Što se tiče broja aktivnih korisnika, on danas u svijetu premašuje 1,7 milijardi, što je rast od čak 390 % u odnosu na 2018.

Agencijski TikTok profil @dialog_komunikacije otvorili smo 2022. godine u cilju da promoviramo agenciju među korisnicima TikToka i da se educiramo o tada relativno novoj platformi. U međuvremenu smo se osmišljavajući i kreirajući TikTok sadržaj počeli dobro i zabavljati.

 

Opuštenost i kvaliteta u fokusu

 

Inspiraciju za TikTok video sadržaje crpimo iz svakodnevnog uredskog života kojeg često povezujemo s mainstream kulturom i trendovima koji su u tom trenutku aktualni. To su nerijetko situacije u kojima svatko može prepoznati sebe, svoje kolege ili šefa. Za razliku od ostalih društvenih mreža na kojima smo prisutni, naša komunikacija na TikToku puno je opuštenija i spontanija. Upravo je to razlog zbog kojeg je ova društvena mreža danas toliko popularna i svakim danom broji sve više korisnika.

Dinamika objavljivanja nam je barem jedan video tjedno, s naglaskom na kvalitetu sadržaja u odnosu na kvantitetu. Radije preskačemo objaviti video u tjednu kada nam gust raspored i poslovne obveze ne dozvoljavaju da budemo u potpunosti kreativni i opušteni. Neki naši tiktokovi broje preko 80 tisuća pregleda, a s ukupno 60 objavljenih TikTok videa do sada smo ostvarili preko 15 tisuća likeova.

 

Kako bismo i vas inspirirali za izlazak na ovu platformu, u nastavku vam donosimo naše najgledanije TikTok uradke u proteklih godinu i pol dana:

 

Kad te šefica zaprati na Instagramu

 

Dobar trenutak u kojem smo prepoznali aktualan trend i glumačke sposobnosti kolegice Štefice rezultirali su apsolutnim pobjednikom među našim TikTok videima kada je riječ o pregledima. S njih preko 80 tisuća, ovo je za sada uvjerljivo naš najgledaniji TikTok video.

@dialog_komunikacije

Ono kad dobiješ request #office #officelife #officehumor #pragency

♬ Benny and Chiquitita – reymifasol

 

Kad te šef pita zašto ranije odlaziš s posla

 

Iako je Dialog tim u većini slučajeva u glavnim ulogama naših TikTok videa, ponekad testiramo neke druge formate poput CapCut filtera u kojima koristimo popularne isječke iz mainstream kulture. U ovom slučaju to je bio komičar Lester Green, poznatiji kao Beetlejuice koji se odlično nadovezao na situaciju kad te šef upita zašto odlaziš ranije s posla.

@dialog_komunikacije

Evo samo minglam tu nešto #officelife #office #agencylife #prlife #whatareyoudoing #nothing #beetlejuice #beetlejuicebway

♬ original sound – Dialog komunikacije

Kad te pitaju kakva ti je bila godina na poslu

 

Naš zadnji TikTok uradak prije blagdanske pauze bio je kratki rezime na proteklu poslovnu godinu koja je vjerojatno svima u komunikacijskoj industriji bila prepuna izazova. Kada tome još dodate popularni audio, nastane TikTok video koji je samo u dva tjedna prikupio preko 65 tisuća pregleda. Hashtag #relatable!

@dialog_komunikacije

Sretan Božić i Godina Nova! #officelife #balkantiktok #fyp #fypbalkan #avakarabatic #novagodina #balkantiktok

♬ original sound – Ava Karabatić

Dolazak na posao nakon božićnog domjenka

 

Prosinac je mjesec prepun božićnih poslovnih domjenaka koji ponekad mogu završiti s pokojom čašicom više i izljevom iskrenosti koju nitko nije tražio. Prava neugoda kreće tek sutradan, a ovdje se očito mnoštvo ljudi prepoznalo jer je ovaj TikTok pregledan gotovo 65 tisuća puta.

@dialog_komunikacije

Neugodno ???? #officelife #balkantiktok #fypbalkan #fyp #agencylife #pragency #officehumor

♬ original sound – zigzag

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na […]

Reputacijski rizici u fokusu 2025.

Kome idu 24 milijarde USD?