Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Ako ste oglašivač, na YouTubeu svoj novac trošite, ili ljepše rečeno, ulažete u doseg svoje publike. Međutim, ako ste kreator sadržaja, odnosno YouTuber, na istoj platformi možete dobro zaraditi.
Za to postoje četiri načina:
Također, izgradnja vlastite publike stavlja vas u sjajnu poziciju za mogućnost zarade na temelju objavljenog sadržaja na razne načine.
Prilikom analize svojih pratitelja obratite pažnju na:
S ovim demografskim podacima bolje ćete razumjeti vlastitu publiku i moći ćete bolje surađivati s brendovima.
Nakon svega navedenog, preostaje vam samo izraziti svoje ideje na što kreativniji način kako bi rezultat bio što uspješniji.
Izvor: Visual Capitalist
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?