Kako zaraditi od YouTubea

Ako ste oglašivač, na YouTubeu svoj novac trošite, ili ljepše rečeno, ulažete u doseg svoje publike. Međutim, ako ste kreator sadržaja, odnosno YouTuber, na istoj platformi možete dobro zaraditi.

2 min za čitanje
Piše: Karla Sedak Benčić

Za to postoje četiri načina:

  1. Oglasi – uvjet je da dosegnete 1.000 pretplatnika i 4.000 sati pregleda videa u roku od godine dana. YouTube plaća preglede videa u kojima su oglasi i interakciju koju vaša publika ima s tim oglasima. Uvjet je da gledatelj klikne na oglas, a zarada ovisi o tome koliko će ga dugo gledati.
  2. YouTube Premium – ovo je usluga mjesečne pretplate koja obožavateljima omogućuje gledanje omiljenog sadržaja bez oglasa. YouTuberi dobivaju udio od pretplate na temelju broja pregleda koje njihov kanal ostvaruje.
  3. Suradnja s brendovima ili influencers marketing – brendovi angažiraju YouTubere kako bi ih promovirali ili potaknuli prodaju njihovih proizvoda. Honorari mogu biti fiksni ili mogu ovisiti o rezultatima – bilo da se radi o povećanju prodaje, preusmjeravanju publike na webshop ili povećanju broja pratitelja.
  4. Prodaja vlastitih proizvoda – gotovo svaki veliki YouTuber ima svoju liniju odjeće, modnih dodataka, kućanskih pomagala, kozmetike ili drugih stvari koje može prodati svojim pratiteljima. Procjenjuje se da PewDiePie, najpopularniji svjetski YouTuber, od prodaje vlastite robe zarađuje preko šest milijuna dolara mjesečno.

Također, izgradnja vlastite publike stavlja vas u sjajnu poziciju za mogućnost zarade na temelju objavljenog  sadržaja na razne načine.

Prilikom analize svojih pratitelja obratite pažnju na:

  • Spol kako biste utvrdili postoji li sklonost određene grupe.
  • Dobni raspon u koji spada većina vaših pratitelja.
  • Zemljopisni položaj – zemlje ili gradovi – u kojima se gledaju vaši videozapisi.
  • Ukupni angažman vaše publike ili “vrijeme gledanja”.

S ovim demografskim podacima bolje ćete razumjeti vlastitu publiku i moći ćete bolje surađivati ​​s brendovima.

Nakon svega navedenog, preostaje vam samo izraziti svoje ideje na što kreativniji način kako bi rezultat bio što uspješniji.

Izvor: Visual Capitalist

Izdvojeno

Kako pobijediti novi Facebook algoritam?

Facebook uvodi nove promjene u svom algoritmu koje uz nekoliko trikova možete pretvoriti u prednosti za profile kojima upravljate.

Pet savjeta za planiranje događaja

Iako je u ovim korona-vremenima industrija organizacije događaja jedna od najviše pogođenih, eventi su još uvijek često birani komunikacijski alat.

Utjecaj CEO-ova na društvenim mrežama

U našoj posljednjoj Vox populi anketi, ispitanici su naveli Matu Rimca i Tomislava Cara kao dobre primjere komunikacije na društvenim mrežama.