Koliko (ne)brinemo o problemu plastičnog onečišćenja?

Većina ispitanika svjesna je najvećeg ekološkog problema današnjice, ali očekuju više od države i poslodavaca

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Povodom obilježavanja mjeseca bez plastike, u srpnju smo proveli Vox populi anketu te ispitali koliko su naši ispitanici upoznati s inicijativom “Plastic Free July” i problemom plastičnog onečišćenja, vode li brigu o zaštiti okoliša u osobnoj potrošnji te što misle o održivom poslovanju.

Budućnost bez plastike – DA

Većina ispitanika (63%) nije do sada čula za pojam “Plastic Free July”, stoga ne iznenađuje kako se većina njih (82%) nije ni pridružila inicijativi. Međutim, iako nisu znali za održavanje mjeseca bez plastike, gotovo svi ispitanici (90%) su upoznati s problemom plastičnog onečišćenja i svjesni su (86%) da je plastično onečišćenje jedan od najvećih ekoloških problema. Ohrabrujući je podatak kako je njih 93% odgovorilo kako planira reducirati jednokratnu plastiku. Kada su u pitanju politike i aktivnosti Vlade RH vezano uz problem plastičnog onečišćenja, gotovo svi ispitanici (94%) se slažu da Vlada RH ne radi dovoljno po tom pitanju.

Ulaganje u održivo poslovanje

Kada govorimo o osobnoj potrošnji, većina ispitanika (80%) ne istražuje u kojoj mjeri proizvođač vodi brigu o zaštiti okoliša, ali 55% njih radije kupuje proizvode za kako je navedeno kako su bolji za okoliš. Upravo je prilikom kupnje u maloprodaji po mišljenju naših ispitanika potrebno najviše reducirati plastiku, primarno reducirajući jednokratne vrećice i ostale plastične proizvode koji se ne mogu ponovno upotrijebiti.

Zaključno, vezano za poslovno okruženje, drago nam je vidjeti kako je 86% ispitanika odgovorilo kako bi radije radilo za tvrtku koja vodi računa o održivom poslovanju.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Mikrofeminizam na TikToku

Mikrofeminizam na TikToku – trend koji mijenja narativ

Skretanjem pažnje na seksizam i "mikroagresije" s kojima se žene susreću u svakodnevnom životu, kreatori sadržaja na TikToku potaknuli su razgovor o rodnim nejednakostima koje su prisutne u današnjem društvu.

Senior PR Executive Wanted!

Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!

Mali influenceri donose velike rezultate

Saznajte kako i zašto mikro-influenceri preuzimaju primat u influencer marketingu