Koliko (ne)brinemo o problemu plastičnog onečišćenja?
Većina ispitanika svjesna je najvećeg ekološkog problema današnjice, ali očekuju više od države i poslodavaca
—
2 min za čitanje
Piše:
Dialog Komunikacije
Povodom obilježavanja mjeseca bez plastike, u srpnju smo proveli Vox populi anketu te ispitali koliko su naši ispitanici upoznati s inicijativom “Plastic Free July” i problemom plastičnog onečišćenja, vode li brigu o zaštiti okoliša u osobnoj potrošnji te što misle o održivom poslovanju.
Budućnost bez plastike – DA
Većina ispitanika (63%) nije do sada čula za pojam “Plastic Free July”, stoga ne iznenađuje kako se većina njih (82%) nije ni pridružila inicijativi. Međutim, iako nisu znali za održavanje mjeseca bez plastike, gotovo svi ispitanici (90%) su upoznati s problemom plastičnog onečišćenja i svjesni su (86%) da je plastično onečišćenje jedan od najvećih ekoloških problema. Ohrabrujući je podatak kako je njih 93% odgovorilo kako planira reducirati jednokratnu plastiku. Kada su u pitanju politike i aktivnosti Vlade RH vezano uz problem plastičnog onečišćenja, gotovo svi ispitanici (94%) se slažu da Vlada RH ne radi dovoljno po tom pitanju.
Ulaganje u održivo poslovanje
Kada govorimo o osobnoj potrošnji, većina ispitanika (80%) ne istražuje u kojoj mjeri proizvođač vodi brigu o zaštiti okoliša, ali 55% njih radije kupuje proizvode za kako je navedeno kako su bolji za okoliš. Upravo je prilikom kupnje u maloprodaji po mišljenju naših ispitanika potrebno najviše reducirati plastiku, primarno reducirajući jednokratne vrećice i ostale plastične proizvode koji se ne mogu ponovno upotrijebiti.
Zaključno, vezano za poslovno okruženje, drago nam je vidjeti kako je 86% ispitanika odgovorilo kako bi radije radilo za tvrtku koja vodi računa o održivom poslovanju.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Više od pola potrošača prepoznalo je neiskrene društvene inicijative brandova!
Potrošači nemaju dovoljno povjerenja u društveno odgovorne tvrdnje kompanija, traže više transparentnosti, a trećina ih smatra da bluewashing može imati dugoročne posljedice!
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.