Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Saznajte rezultate naše srpanjske ankete Vox Populi koja se bavila svima dragom temom – godišnjim odmorima.
Srpanjski smo Vox Populi odlučili posvetiti svima dragoj i aktualnoj temi – godišnjem odmoru. Posebice nas je zanimalo uspijevaju li se naši pratitelji na društvenim mrežama isključiti s posla. Odmor bi trebao biti vrijeme za opuštanje i punjenje baterija, no podaci iz anketa na LinkedInu i Instagramu pokazuju da za mnoge to ne vrijedi.
Na LinkedInu, 43 % ispitanika obavlja zaostale radne zadatke dok su na odmoru, dok 53 % redovito provjerava poslovne e-mailove. Nakon povratka s odmora, 61 % ih ne osjeća veću motivaciju na poslu. Kada su u pitanju naši pratitelji na Instagramu, samoinicijativno obavljanje zadataka također nije rijetkost. Čak 33 % ispitanika priznaje da obavlja zaostale radne zadatke u vrijeme godišnjeg odmora, dok ih 47 % razmišlja o poslovima koji ih čekaju po povratku.
Na Instagramu, 61 % ispitanika je iskoristilo svoj stari godišnji odmor, no samo 43 % ih se uspjelo potpuno odmoriti od posla. Nadalje, skoro dvije trećine sudionika ankete se ne osjeća produktivnije nakon povratka s odmora. Još više njih, čak 74 %, ne primjećuje ni povećanu motivaciju.
Što se tiče komunikacije tijekom odmora, 68 % ispitanika provjerava poslovne e-mailove. U 35 % slučajeva ih kontaktiraju nadređeni, a u 68 % kolege. To dovodi do toga da se čak dvije trećine ispitanika osjeća uznemireno zbog poslovnih kontakata tijekom odmora. O potrebi za odmakom od poslovne svakodnevice jasno govori to što 73 % sudionika naše ankete ne želi biti u toku čak ni s važnijim zbivanjima na poslu dok su na odmoru.
Ukupno gledajući, ovomjesečni #VoxPopuliRezultati naglašavaju potrebu za jasnijim granicama između posla i odmora kako bi se osigurala bolja kvaliteta odmora i povećala motivacija i produktivnost zaposlenika nakon povratka na posao. Potičemo sve da tijekom odmora iskoriste priliku za potpuni odmor i isključenje iz poslovnih obveza kako bi se vratili svježi i motivirani za nove izazove.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na […]
Kome idu 24 milijarde USD?