Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.
Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na njih.
Čini se kako blagdanske kampanje prolaze ispod radara za dobar dio publike – čak 45% ispitanika na Instagramu priznaje da im posvećuje vrlo malo pažnje. S druge strane, 30% ih prati kampanje s velikim zanimanjem. Kada smo ih pitali što im najviše zapne za oko, najčešći odgovor je bio – kreativnost! Polovina ispitanika na Instagramu i četvrtina na LinkedInu voli vidjeti nešto novo i maštovito.
No, nije sve samo u vizualnom dojmu. Glazba i emocije također igraju veliku ulogu, dok posebne ponude ipak ne osvajaju toliko srca. Zanimljivo je da blagdanske kampanje donekle pozitivno utječu na mišljenje o brendu za više od pola ispitanika, dok ostatak ostaje neutralan.
Kada je riječ o kreativnosti, čini se kako su blagdani posebno inspirativni. Gotovo dvije trećine ispitanika smatra kako su kampanje tijekom blagdana kreativnije nego tijekom ostatka godine. No, nisu svi uvjereni – neki smatraju kako blagdanske teme nameću i određena ograničenja. Kampanje naši pratitelji većinom doživljavaju samo kao dobar marketing, iako ih dio publike doživljava i kao čistu prodaju.
Tradicija igra ključnu ulogu u uspjehu blagdanskih kampanja. Preko 60 % ispitanika i na Instagramu i na Linkedinu preferira tradicionalne blagdanske motive u odnosu na inovativne koncepte.
Blagdani su vrijeme darivanja, pa ne iznenađuje da ispitanici smatraju kako je društvena odgovornost važan dio svake kampanje. Više od pola ispitanika na Instagramu misli kako je uključivanje društveno odgovornih elemenata u komunikaciju vrlo važno.
Donacije potrebitima su daleko najcjenjeniji oblik društvene odgovornosti, dok je podrška lokalnoj zajednici također visoko na ljestvici. Mnogi primjećuju da brendovi pojačano promoviraju društveno odgovorne aktivnosti tijekom blagdana, a većina smatra da je ovo razdoblje idealno za jačanje pozitivnog imidža brenda.
Na kraju, jasno je da blagdanske kampanje imaju svoju publiku, a kreativnost i društvena odgovornost ključni su elementi koji mogu ostaviti pozitivan dojam. Brendovi, zabilježite – blagdanska čarolija može biti mnogo više od pukog marketinga!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.
Kome idu 24 milijarde USD?