Lansirali smo Central Point Adria

CPA je regionalni hub za komunikacijski menadžment.

1 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

U suradnji s kolegama iz agencije Olaf & McAteer danas smo lansirali novi brend na komunikacijskom tržištu pod nazivom Central Point Adria. Central Point Adria je regionalni hub za pružanje usluga komunikacijskog menadžmenta u Adriatic regiji i uz Hrvatsku pokriva tržišta Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Kosova, Sjeverne Makedonije i Albanije.

 

Benefiti za klijente

 

Klijentima omogućava dubinski uvid u regionalna tržišta, kombinirani know-how agencija Dialog i Olaf i mogućnost optimizacije resursa, a radi na SPOC (Single Point Of Contact) principu. To znači da klijenti, sukladno vlastitoj organizacijskoj shemi, biraju hoće li vođenje komunikacije u regiji prepustiti timovima u Zagrebu ili u Beogradu.

 

Marina Čulić Fischer, direktorica agencije Dialog komunikacije, izjavila je: “Ponosni smo što smo naše dugogodišnje partnerstvo s kolegama i prijateljima iz Olafa pretočili u suradnju koja će kako nama, tako i našim klijentima, pružiti mogućnost daljnjeg razvoja i napretka. Vidimo veliki potencijal u regionalnom povezivanju. Central Point Adria predstavlja priliku za efikasniju komunikaciju naših partnera i otvara niz novih poslovnih mogućnosti.”

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

TV je i dalje dominantan izvor vijesti, ali online platforme kontinuirano jačaju

Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.

Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.