Lansirali smo Central Point Adria

CPA je regionalni hub za komunikacijski menadžment.

1 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

U suradnji s kolegama iz agencije Olaf & McAteer danas smo lansirali novi brend na komunikacijskom tržištu pod nazivom Central Point Adria. Central Point Adria je regionalni hub za pružanje usluga komunikacijskog menadžmenta u Adriatic regiji i uz Hrvatsku pokriva tržišta Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Kosova, Sjeverne Makedonije i Albanije.

 

Benefiti za klijente

 

Klijentima omogućava dubinski uvid u regionalna tržišta, kombinirani know-how agencija Dialog i Olaf i mogućnost optimizacije resursa, a radi na SPOC (Single Point Of Contact) principu. To znači da klijenti, sukladno vlastitoj organizacijskoj shemi, biraju hoće li vođenje komunikacije u regiji prepustiti timovima u Zagrebu ili u Beogradu.

 

Marina Čulić Fischer, direktorica agencije Dialog komunikacije, izjavila je: “Ponosni smo što smo naše dugogodišnje partnerstvo s kolegama i prijateljima iz Olafa pretočili u suradnju koja će kako nama, tako i našim klijentima, pružiti mogućnost daljnjeg razvoja i napretka. Vidimo veliki potencijal u regionalnom povezivanju. Central Point Adria predstavlja priliku za efikasniju komunikaciju naših partnera i otvara niz novih poslovnih mogućnosti.”

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na […]

Reputacijski rizici u fokusu 2025.

Kome idu 24 milijarde USD?