Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Platforma će se fokusirati na održivo poslovanje kompanija
Potaknuti promjenama u Zemljinom ekosustavu nastalim uslijed dramatičnog povećanja onečišćenja plastikom te povezanom globalnom ekološkom krizom koja ukazuje na potrebu rapidnog djelovanja i promjena u načinu poslovanja i ponašanja pojedinaca, agencija Dialog komunikacije u suradnji s inicijativom Ditch Plastic Croatia pokrenula je platformu THE GREEN HUB.
Ova u Hrvatskoj jedinstvena platforma zainteresiranim organizacijama nudi usluge definiranja održivih praksi, edukaciju zaposlenika, pružanje konkretnih alata za prelazak na održivi način poslovanja, osmišljavanja i implementacije održivih društveno odgovornih projekata, te predlaganja alternativa u proizvodnim procesima.
“THE GREEN HUB platforma nastala je iz potrebe da počnemo mijenjati postojeće navike i postupke kao odgovorni pojedinci, organizacije i društvo u cjelini. Tvrtke imaju veliki utjecaj na društvo te smo ih prepoznali kao pokretače pozitivnih (i neizbježnih) promjena koje nam predstoje u bliskoj budućnosti.” – izjavila je Tihana Veljačić, osnivačica inicijative Ditch Plastic Croatia.
“Iznimno mi je zadovoljstvo što je agencija Dialog komunikacije dio THE GREEN HUB platforme. Spoj našeg dugogodišnjeg iskustva u sferi komunikacijskog konzultinga i društveno odgovornog poslovanja i inicijative Ditch Plastic Croatia koja nosi nužno potrebni know-how iz domene zaštite okoliša dobitna je kombinacija u poticanju kompanija da čim prije pređu na održivo poslovanje.” – izjavila je Marija Margareta Klika, starija savjetnica u agenciji Dialog komunikacije.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena