Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Platforma će se fokusirati na održivo poslovanje kompanija
Potaknuti promjenama u Zemljinom ekosustavu nastalim uslijed dramatičnog povećanja onečišćenja plastikom te povezanom globalnom ekološkom krizom koja ukazuje na potrebu rapidnog djelovanja i promjena u načinu poslovanja i ponašanja pojedinaca, agencija Dialog komunikacije u suradnji s inicijativom Ditch Plastic Croatia pokrenula je platformu THE GREEN HUB.
Ova u Hrvatskoj jedinstvena platforma zainteresiranim organizacijama nudi usluge definiranja održivih praksi, edukaciju zaposlenika, pružanje konkretnih alata za prelazak na održivi način poslovanja, osmišljavanja i implementacije održivih društveno odgovornih projekata, te predlaganja alternativa u proizvodnim procesima.
“THE GREEN HUB platforma nastala je iz potrebe da počnemo mijenjati postojeće navike i postupke kao odgovorni pojedinci, organizacije i društvo u cjelini. Tvrtke imaju veliki utjecaj na društvo te smo ih prepoznali kao pokretače pozitivnih (i neizbježnih) promjena koje nam predstoje u bliskoj budućnosti.” – izjavila je Tihana Veljačić, osnivačica inicijative Ditch Plastic Croatia.
“Iznimno mi je zadovoljstvo što je agencija Dialog komunikacije dio THE GREEN HUB platforme. Spoj našeg dugogodišnjeg iskustva u sferi komunikacijskog konzultinga i društveno odgovornog poslovanja i inicijative Ditch Plastic Croatia koja nosi nužno potrebni know-how iz domene zaštite okoliša dobitna je kombinacija u poticanju kompanija da čim prije pređu na održivo poslovanje.” – izjavila je Marija Margareta Klika, starija savjetnica u agenciji Dialog komunikacije.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na […]
Kome idu 24 milijarde USD?