Kako generaciji Z predstaviti inovaciju u njezi kože?
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Kampanjom smo predstavili čak 14 brendova
BIPA Hrvatska širi svoj asortiman s proizvodima vlastite robne marke s 14 brendova i preko 900 proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo. Tim povodom organizirali smo kampanju čiji je središnja točka bio Bipa Spring Brunch održan u atraktivnom prostoru Cogito-Uranie u centru Zagreba.
Na eventu se okupilo preko stotinu novinara, infuencera i partnera koji su se zabavili uz popularnu zagrebačku DJ-ici Reu, dok se na velikom platnu premijerno prikazivao kampanjski TV spot.
Prostor smo ukrasili raskošnim i fotogeničnim cvjetnim aranžmanima koji su se savršeno uklopili u brending i na kojima smo komunicirali ključne poruke kampanje, što je potaknulo više od stotinu objava na društvenim mrežama.
Po završetku eventa plasirali smo priopćenje za javnost kojeg je objavilo preko 30 vodećih lifestyle medija.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.