LinkedIn kreatori sadržaja koji nas potiču da živimo i poslujemo održivije

Odabrali smo TOP 5 stručnjaka na LinkedInu koji su proglašeni najutjecajnijim glasnicima održivog načina života i poslovanja.

3 min za čitanje
Piše: Marko Sitar

U okviru inicijative Top Voices, LinkedIn svake godine po različitim kategorijama izdvaja kreatore koji kroz svoj sadržaj educiraju i ostvaruju pozitivan utjecaj na zajednicu ljudi koja ih prati, čime postaju svojevrsni LinkedIn influenceri. LinkedIn Top Voices Green za 2022. godinu ističe 14 stručnjaka koji dijele svoja gledišta i razmišljanja o izazovima održivosti s kojima se svijet suočava te donose konkretne prijedloge kako bi se kompanije i pojedinci trebali postaviti prema klimatskoj krizi i na koji način je ublažiti.

 

U nastavku ističemo naš izbor TOP 5 LinkedIn profila koji su nam privukli pažnju i koje se svakako isplati pratiti.

  1. Nyasha Harper-Michon

Mlada arhitektica kojoj je u fokusu odnos moderne arhitekture s prirodom, odnosno načini na koje ljudi mogu doprinijeti poticanju održivijeg urbanog planiranja i razvoja. U svojim objavama na LinkedInu najčešće se fokusira na to kako ljudi “komuniciraju” s različitim aspektima gradskog života, poput javnog prijevoza i gradskih ulica.

 

  1. Matt Homewood

Njegova glavna misija je zaustaviti bacanje hrane. Prije nego se pridružio timu koji stoji iza aplikacije Throw no More, koja pomaže supermarketima da digitaliziraju upravljanje hranom koja je pred istekom roka trajanja, Matt je dokumentirao svoja otkrića dok je istraživao kontejnere brojnih supermarketa kako bi široj javnosti prikazao njihovu rastrošnost. Na svom profilu donosi brojne savjete o promicanju kružnog gospodarstva i praktične prijedloge kako izbjeći bacanje hrane.

 

  1. Frans Schepers

Aktivist koji glasno zagovara obnavljanje prirodnog svijeta i divljine, te često govori o bioraznolikosti i prirodnim rješenjima koji mogu pomoći u rješavanju problema klimatskih promjena. Njegove objave vezane su uz aktivnosti koje je potrebno poduzeti kako bi se povećao broj prirodnih staništa, kao i populacija divljih životinja u Europi. Kroz pozitivne vijesti često ističe uspjehe drugih aktivista i stručnjaka koji kroz svoje aktivnosti ostvaruju značajan doprinos za dobrobit našeg planeta.

 

  1. Anna Alex

Ističe kako se kompanije, države i pojedinci mogu uhvatiti u koštac s klimatskim promjenama i ostvariti pozitivan utjecaj pomoću velikih i malih koraka. Kao osnivačica kompanije koja pomaže ostalim poduzećima da analiziraju, smanje i kompenziraju svoje emisije CO2, kroz svoje objave objašnjava sve procese i radnje koje je potrebno poduzeti kako bi se smanjio negativan utjecaj na klimatske promjene.

 

  1. Vojtech Vosecky

Stručnjak je za primjenu kružnog gospodarstva u organizacijama i gradovima. Često piše o tome kako pojedinci, kompanije i društvene zajednice trebaju podizati svijest o vlastitom utjecaju na planet kada su u pitanju upravljanjem otpadom i potrošnja energije. Donosi i važne vijesti o borbi protiv klimatskih promjena, dodajući im kontekst s vlastitim uvidima i stručnošću.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.