Ljeto na daljinu: Fleksibilni rad postaje (nova) norma

Rad s različitih lokacija tijekom ljetnih mjeseci sve se više potvrđuje kao održiv i učinkovit model, s konkretnim koristima za većinu ispitanika.

2 min za čitanje
Piše: Filip Vuković

Tijekom ljetnih mjeseci sve je izraženija potreba za većom fleksibilnošću, pa tako i u načinu rada. U najnovijoj Vox Populi anketi pitali smo naše pratitelje kako doživljavaju rad na daljinu tijekom ljetnih mjeseci. Rezultati pokazuju da fleksibilni ljetni model rada više nije povlastica, nego očekivanje, a povjerenje i produktivnost rastu proporcionalno slobodi lokacije.

Produktivnost i zdravlje ne ovise o uredu

Čak 67 % ispitanika ima mogućnost rada od kuće tijekom ljeta, a među njima 63 % planira duži period takvog rada, većinom više od tjedan dana. Ključno pitanje nije više mogu li, nego koliko dugo žele raditi izvan ureda.

Najveći dobitak? Bolja koncentracija i zdravlje. Čak 92 % ispitanika tvrdi da fleksibilnost pozitivno utječe na produktivnost, dok ih 96 % smatra da ima pozitivan utjecaj i na mentalno i fizičko zdravlje. Svi ispitanici slažu se da fleksibilni model rada poboljšava ravnotežu između poslovnog i privatnog života. Zanimljivo je i da većina (68 %) radi jednako kao i inače, 14 % čak i više, što dodatno ruši stereotipe o „opuštenom“ radu na daljinu.

Povjerenje prije svega

Fleksibilni modeli rada više nisu samo benefit – 88 % ispitanika očekuje ih od svog poslodavca, a 71 % izjavljuje da mogućnost rada s različitih lokacija povećava njihovu lojalnost tvrtki. Ipak, 59 % smatra da takav način rada zahtijeva veće međusobno povjerenje.

Povezanost tima? 73 % ispitanika navodi da fleksibilan rad pozitivno utječe i na timsku dinamiku. To pokazuje da udaljenost nije prepreka kad su komunikacija i organizacija unutar tima kvalitetno postavljeni.

Zaključno, rad s udaljene lokacije više nije eksperiment, nego model koji funkcionira. Poslodavci koji to prepoznaju ne dobivaju samo zadovoljnije ljude, već i produktivnije, lojalnije i dugoročno povezane timove.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tri izazova koji će oblikovati budućnost komunikacijskih agencija

Strukturne reforme već su započele

SRAM kao medijski fenomen

Uz četiri lekcije za komunikacijsku industriju

Savršeni spoj prirode, inovacije i personaliziranog pristupa

Lansirali smo NIVEA Cellular serume