
Tri izazova koji će oblikovati budućnost komunikacijskih agencija
Strukturne reforme već su započele
Rad s različitih lokacija tijekom ljetnih mjeseci sve se više potvrđuje kao održiv i učinkovit model, s konkretnim koristima za većinu ispitanika.
Tijekom ljetnih mjeseci sve je izraženija potreba za većom fleksibilnošću, pa tako i u načinu rada. U najnovijoj Vox Populi anketi pitali smo naše pratitelje kako doživljavaju rad na daljinu tijekom ljetnih mjeseci. Rezultati pokazuju da fleksibilni ljetni model rada više nije povlastica, nego očekivanje, a povjerenje i produktivnost rastu proporcionalno slobodi lokacije.
Čak 67 % ispitanika ima mogućnost rada od kuće tijekom ljeta, a među njima 63 % planira duži period takvog rada, većinom više od tjedan dana. Ključno pitanje nije više mogu li, nego koliko dugo žele raditi izvan ureda.
Najveći dobitak? Bolja koncentracija i zdravlje. Čak 92 % ispitanika tvrdi da fleksibilnost pozitivno utječe na produktivnost, dok ih 96 % smatra da ima pozitivan utjecaj i na mentalno i fizičko zdravlje. Svi ispitanici slažu se da fleksibilni model rada poboljšava ravnotežu između poslovnog i privatnog života. Zanimljivo je i da većina (68 %) radi jednako kao i inače, 14 % čak i više, što dodatno ruši stereotipe o „opuštenom“ radu na daljinu.
Fleksibilni modeli rada više nisu samo benefit – 88 % ispitanika očekuje ih od svog poslodavca, a 71 % izjavljuje da mogućnost rada s različitih lokacija povećava njihovu lojalnost tvrtki. Ipak, 59 % smatra da takav način rada zahtijeva veće međusobno povjerenje.
Povezanost tima? 73 % ispitanika navodi da fleksibilan rad pozitivno utječe i na timsku dinamiku. To pokazuje da udaljenost nije prepreka kad su komunikacija i organizacija unutar tima kvalitetno postavljeni.
Zaključno, rad s udaljene lokacije više nije eksperiment, nego model koji funkcionira. Poslodavci koji to prepoznaju ne dobivaju samo zadovoljnije ljude, već i produktivnije, lojalnije i dugoročno povezane timove.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Strukturne reforme već su započele
Uz četiri lekcije za komunikacijsku industriju
Lansirali smo NIVEA Cellular serume