Saznajte kako i zašto mikro-influenceri preuzimaju primat u influencer marketingu
—
2 min za čitanje
Piše:
Petra Topić
Mikro-influenceri zvijezde su u usponu u svijetu influencer marketinga, a statistike pokazuju da danas čine čak 47,3 % ukupne populacije influencera. Dok makro-influenceri i poznate osobe polako gube povjerenje javnosti, mikro-influenceri uživaju sve veći doseg i angažman publike.
Zašto je tome tako?
Mikro-influenceri imaju prosječan broj pratitelja od 10 do 50 tisuća na svojim društvenim mrežama. Svoj imidž grade na “osobi iz susjedstva”, što ih čini bližima publici. Često djeluju unutar specifičnih niša poput mode, ljepote, hrane i putovanja. Njihova specijalizacija im omogućava da izgrade povjerenje publike koja ih vidi kao stručnjake u tim područjima. Također, u stalnoj su interakciji sa svojim pratiteljima, što stvara još veće povjerenje i povezanost.
Ekonomični, ali i dalje učinkoviti
Budući da nemaju veći broj pratitelja, cjenovno su prihvatljiviji za angažman brendovima u odnosu na makro-influencere. Možda neće imati široki doseg, ali će zato imati višu stopu angažmana (ER). Njihova publika često je lojalnija i aktivnija, čime ostvaruju veći broj lajkova i komentara. To dokazuju i istraživanja prema kojima ostvaruju prosječni ER od 3,86 %, dok makro-influenceri ostvaruju 1,21 % ER-a.
Na hrvatskom tržištu, kreatorice sadržaja poput Marjete Kessler, Sonje Dvornik i Edine Pršić Babić dokazuju moć mikro-influencinga. Marjeta Kessler poznata je po svojem angažmanu u modnoj industriji, dok Sonja Dvornik privlači pažnju svojim putopisima i preporukama za putovanja. Edina Pršić Babić postala je prepoznatljiva po svojem radu u segmentu ljepote, nudeći autentične i korisne savjete svojoj publici.
Iako nije novost da potražnja za nano i mikro influencerima raste već neko vrijeme, iz svega navedenoga možemo zaključiti kako će se ovaj trend nastaviti i u idućem periodu, a manji influenceri uspješno će raditi s brendovima koji se svojoj publici žele “uvući pod kožu”.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Više od pola potrošača prepoznalo je neiskrene društvene inicijative brandova!
Potrošači nemaju dovoljno povjerenja u društveno odgovorne tvrdnje kompanija, traže više transparentnosti, a trećina ih smatra da bluewashing može imati dugoročne posljedice!
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.