Moć sporta kao promotivnog alata

U lipanjskoj anketi Vox Populi istražili smo vezu između sporta i brendova, a rezultati su pokazali da većina ispitanika smatra da je povezivanje sporta i brendova dobra odluka.

2 min za čitanje
Piše: Katarina Peroković Dujmović

U najnovijem istraživanju Vox Populi koje provodimo na društvenim mrežama pitali smo pratitelje koliko aktivno prate sportska natjecanja, te kako sponzorstva i sportski ambasadori utječu na njihove potrošačke navike. Rezultati su između ostaloga pokazali da većina ispitanika smatra da su sportaši dobar izbor za brend ambasadore.

 

 

Povezivanje brendova sa sportom dobra je odluka

Čak 64 % pratitelja koji su ispunili anketu na Instagramu izjasnilo se da aktivno prate sportska natjecanja. Pritom se veći postotak izjasnio da planira pratiti nadolazeće sportske događaje – 80 % ispitanika početkom lipnja je izjavilo da će pratiti Europsko prvenstvo u nogometu, a 72 % će pratiti Ljetne olimpijske igre. Pritom, svi ispitanici na LinkedInu smatraju da je povezivanje brendova sa sportom dobra odluka, a s tim se slaže i većina ispitanika na Instagramu, njih 82 %.

 

Utječe li sponzorstvo na odluke o kupnji?

U nastavku ankete Vox Populi o sportu i brendiranju pitali smo naše pratitelje na društvenim mrežama u koji je sport po njihovom mišljenju najbolje ulagati, a brojni pratitelji izjavili su da je najbolje ulagati u nogomet. Na pitanje utječe li sponzorstvo sporta na njihove odluke o kupnji, pozitivno se izjasnilo svega 19 % ispitanika na LinkedInu i 14 % ispitanika na Instagramu. Kao brendove koji se ističu kao sponzori sporta, ispitanici su na domaćem tržištu istaknuli Ožujsko, Telemach i Inu, a među stranim brendovima istaknuli su Pepsi, Nike i Adidas.

 

Gotovo svi smatraju da su sportaši dobar izbor za brend ambasadore

Do kraja ankete o sportu i brendiranju došli smo s temom o sportašima kao brend ambasadorima. Gotovo svi ispitanici, 97 % na LinkedInu i 95 % na Instagramu, smatraju da su sportaši dobar izbor za brend ambasadore. Pritom manji broj ispitanika, njih 24 %, više i vjeruje proizvodu kojeg promovira njihov omiljeni sportaš.

Kada su u pitanju domaći sportaši, naši pratitelji na Instagramu kao najboljeg brend ambasadora navodili su Luku Modrića, Joška Gvardiola i Vedrana Ćorluku, dok se, kada su u pitanju strani sportaši, u najvećem broju odgovora našlo jedno ime – Cristiano Ronaldo.

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na […]

Reputacijski rizici u fokusu 2025.

Kome idu 24 milijarde USD?