Na četvrtom DIABLOGU tema društvene odgovornosti

Na četvrtom izdanju DIABLOGA jedna od glavnih tema bit će društvena odgovornost.

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Na četvrtom izdanju DIABLOGA, jedine hrvatske konferencije koja se bavi isključivo blogerima i kreatorima sadržaja i koja se ove godine održava 20. studenog u prostoru Kaptol Boutique Cinema, jedna od glavnih tema bit će društvena odgovornost.

Poznati novinar, kolumnist i bloger Domagoj Jakopović Ribafish prezentirat će izazove, postignuća i rezultate vrlo zapažene kampanje RokOtok te će sudjelovati na okruglom stolu o društveno angažiranim kampanjama, gdje će mu se pridružiti YouTuberica Barbara Vesanović (@debela.barbara) i novinarka i blogerica Mija Dropuljić (@mijad), koja već drugu godinu zaredom provodi uspješnu kampanju oborbi protiv raka dojke #volimcice.

O onoj drugoj, komercijalnoj strani suradnje s blogerima i influencerima prezentaciju pod nazivom “Dvije strane medalje” održat će Norman Mueller, direktor marketinga tvrtke Huawei Technologies i Domagoj Sever, fotograf, influencer i stručnjak za društvene mreže, koji će zajedno predstaviti neke od najuspješnijih kampanji tvrtke Huawei.

Early Bird kotizacije za četvrto izdanje DIABLOGA mogu se kupiti putem sustava Entrio, a sve novosti vezane uz konferenciju mogu se pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Otkivamo tajni sastojak za uspješan pitch

Agencijski natječaji postaju sve kompleksniji, a rokovi sve kraći.

Politika i društvene mreže: Glasamo li ili samo skrolamo?

Društvene mreže nezaobilazan su alat i u političkoj komunikaciji, ali rezultati pokazuju da prisutnost ne znači nužno i utjecaj.

Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama

Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu