Na DIABLOG-u nagrade najboljim blogerima i brendovima

Ella Dvornik najbolja influencerica prema rezultatima istraživanja o influencerima.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Drugo izdanje konferencije DIABLOG obilježila je dodjela nagrada najboljim blogerima u kategorijama gastro, ljepota, moda i putovanja, kao i najboljim brendovima i najinfluenceru.

Prema glasovima blogera koji su sudjelovali u drugom istraživanju o stanju hrvatske blogerske scene, a kojeg je provela agencija Dialog komunikacije u listopadu ove godine, najbolja gastro blogerica je Sanja Mijac s bloga Domaćica. U kategoriji ljepota nagradu je odnjela Maruša Plenković s bloga Beautyblogette, u kategoriji moda Matea Frajsberger s bloga Click4Chic, a kategoriji putovanja Ella Dvornik, blog I am Ella.

Osim najboljih blogera, odabrani su i najbolji brendovi za 2017. godinu. Blogeri su najviše glasova dali Avonu, Dukatu i Essence-u.

Na jučerašnjem drugom izdanju konferencije DIABLOG predstavljeni su i rezultati prvog lokalnog istraživanja o influencerima, koji su za najbolju influencericu odabrali Ellu Dvornik. U kategoriji brendova najviše glasova dobio je adidas.

I ovo istraživanje provela je agencija Dialog komunikacija, a pokazalo je određena odstupanja između blogera i influencera. Između ostalog, većina influencera doživljava svoj online kanal kao posao (52,4%) i svi od njega zarađuju, te ih za razliku od blogera prate i muškarci i žene. Objavljuju više postova na svojim online kanalima (više od 15 mjesečno), te ih većina objavljuje sadržaj na hrvatskom i na engleskom jeziku (76,2%). Više od trećine ispitanika (35%) kontinuirano surađuje s 2-3 brenda, a zarađuju više od 7.500 kuna mjesečno (30%).

Brendovima su poručili da bi trebali izdvajati veće budžete za influencers marketing i da pažljivo biraju suradnike, jer su po njihovom mišljenju najveći problemi u industriji kupljeni pratitelji i neselektirani sadržaj.

Izdvojeno

Dialog postao “Zeleni ured”

Agencija za komunikacijski menadžment Dialog komunikacije, prva je domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.

Što je PR-ovac bez dobre medijske liste?

Donosimo pet jednostavnih savjeta kako do pripreme ključnog alata u odnosima s medijima.

Kako zaraditi od YouTubea

Ako ste oglašivač, na YouTubeu svoj novac trošite, ili ljepše rečeno, ulažete u doseg svoje publike. Međutim, ako ste kreator sadržaja, odnosno YouTuber, na istoj platformi možete dobro zaraditi.