Na DIABLOG-u nagrade najboljim blogerima i brendovima

Ella Dvornik najbolja influencerica prema rezultatima istraživanja o influencerima.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Drugo izdanje konferencije DIABLOG obilježila je dodjela nagrada najboljim blogerima u kategorijama gastro, ljepota, moda i putovanja, kao i najboljim brendovima i najinfluenceru.

Prema glasovima blogera koji su sudjelovali u drugom istraživanju o stanju hrvatske blogerske scene, a kojeg je provela agencija Dialog komunikacije u listopadu ove godine, najbolja gastro blogerica je Sanja Mijac s bloga Domaćica. U kategoriji ljepota nagradu je odnjela Maruša Plenković s bloga Beautyblogette, u kategoriji moda Matea Frajsberger s bloga Click4Chic, a kategoriji putovanja Ella Dvornik, blog I am Ella.

Osim najboljih blogera, odabrani su i najbolji brendovi za 2017. godinu. Blogeri su najviše glasova dali Avonu, Dukatu i Essence-u.

Na jučerašnjem drugom izdanju konferencije DIABLOG predstavljeni su i rezultati prvog lokalnog istraživanja o influencerima, koji su za najbolju influencericu odabrali Ellu Dvornik. U kategoriji brendova najviše glasova dobio je adidas.

I ovo istraživanje provela je agencija Dialog komunikacija, a pokazalo je određena odstupanja između blogera i influencera. Između ostalog, većina influencera doživljava svoj online kanal kao posao (52,4%) i svi od njega zarađuju, te ih za razliku od blogera prate i muškarci i žene. Objavljuju više postova na svojim online kanalima (više od 15 mjesečno), te ih većina objavljuje sadržaj na hrvatskom i na engleskom jeziku (76,2%). Više od trećine ispitanika (35%) kontinuirano surađuje s 2-3 brenda, a zarađuju više od 7.500 kuna mjesečno (30%).

Brendovima su poručili da bi trebali izdvajati veće budžete za influencers marketing i da pažljivo biraju suradnike, jer su po njihovom mišljenju najveći problemi u industriji kupljeni pratitelji i neselektirani sadržaj.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu

Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova

Ima li povratka nakon otkazivanja?

Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!

Hoće li TikTok zamijeniti Google kao pretraživač?

Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?