Na DIABLOG-u nagrade najboljim blogerima i brendovima

Ella Dvornik najbolja influencerica prema rezultatima istraživanja o influencerima.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Drugo izdanje konferencije DIABLOG obilježila je dodjela nagrada najboljim blogerima u kategorijama gastro, ljepota, moda i putovanja, kao i najboljim brendovima i najinfluenceru.

Prema glasovima blogera koji su sudjelovali u drugom istraživanju o stanju hrvatske blogerske scene, a kojeg je provela agencija Dialog komunikacije u listopadu ove godine, najbolja gastro blogerica je Sanja Mijac s bloga Domaćica. U kategoriji ljepota nagradu je odnjela Maruša Plenković s bloga Beautyblogette, u kategoriji moda Matea Frajsberger s bloga Click4Chic, a kategoriji putovanja Ella Dvornik, blog I am Ella.

Osim najboljih blogera, odabrani su i najbolji brendovi za 2017. godinu. Blogeri su najviše glasova dali Avonu, Dukatu i Essence-u.

Na jučerašnjem drugom izdanju konferencije DIABLOG predstavljeni su i rezultati prvog lokalnog istraživanja o influencerima, koji su za najbolju influencericu odabrali Ellu Dvornik. U kategoriji brendova najviše glasova dobio je adidas.

I ovo istraživanje provela je agencija Dialog komunikacija, a pokazalo je određena odstupanja između blogera i influencera. Između ostalog, većina influencera doživljava svoj online kanal kao posao (52,4%) i svi od njega zarađuju, te ih za razliku od blogera prate i muškarci i žene. Objavljuju više postova na svojim online kanalima (više od 15 mjesečno), te ih većina objavljuje sadržaj na hrvatskom i na engleskom jeziku (76,2%). Više od trećine ispitanika (35%) kontinuirano surađuje s 2-3 brenda, a zarađuju više od 7.500 kuna mjesečno (30%).

Brendovima su poručili da bi trebali izdvajati veće budžete za influencers marketing i da pažljivo biraju suradnike, jer su po njihovom mišljenju najveći problemi u industriji kupljeni pratitelji i neselektirani sadržaj.

Izdvojeno

12 starih i 12 novih trendova u PR industriji

Što se od predikcija početkom godine održalo kao trend, što se promijenilo i čemu nas je do sada naučila 2022. godina?

Pet savjeta kako izgraditi uspješan LinkedIn profil CEO-a

Pomoću LinkedIn profila, CEO može uvelike doprinijeti humanizaciji kompanije i izgradnji vlastitog imidža. Saznajte kako!

U većini kampanja s LGBTQ+ temama ipak je profit u prvom planu

Sudionici ovomjesečne #VoxPopuli ankete su kampanje posvećene LGBTQ+ temama više percipirali kao društveno – odgovorne, a ne komercijalne. Ipak, kada su u pitanju njihovi ciljevi, blagu prednost daju profitu nad stvarnim promjenama u društvu.