Na DIABLOGU 30 govornika i 11 sati programa

Za treće izdanje DIABLOGA, koje će se održati 21. studenog u Kaptol Boutique Cinema, pripremili smo više od 30 govornika i 11 sati programa.

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Program će se održavati paralelno u dvije dvorane, a osim predavanja, prezentacija i radionica na rasporedu su i tri okrugla stola na kojima će se raspravljati o aktualnim temama vezanim uz hrvatske i regionalne kreatore sadržaja, te influencers marketing.

Glavna tema konferencije biti će pokrivena kroz okrugli stol naziva “Autentičnost blogera i influencera i utjecaj na GenZ”, kojeg će moderirati Ivan Brezak Brkan(www.ibb.fyi), bloger, osnivač i glavni urednik portala Netokracija. Njegovi gosti biti će Matej Lončarić (Joomboos), Milan Vučićević (Nichim Izazvan), Ivica Kostelić, Lana Klingor Mihić i Andrea Andrassy.

Treće godišnje istraživanje o blogerskoj sceni upravo je otvoreno, a svi zainteresirani kreatori sadržaja u njemu mogu sudjelovati do 31. listopada. U prošlogodišnjem istraživanju, osim najboljih brendova, nagrađeni su i najbolji blogeri, te je odabran najinfluencer. Ta je prestižna nagrada otišla u ruke Elle Dvornik(I am Ella), koja je ujedno osvojila i priznanje za najblogericu u kategoriji putovanja. U kategorijama moda, ljepota i gastro najboljima su proglašene Matea Frajsberger(Click4Chic), Maruša Plenković(Beautybloggette) i Sanja Mijac(Domaćica Sanja).

Izdvojeno

Dialog postao “Zeleni ured”

Agencija za komunikacijski menadžment Dialog komunikacije, prva je domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.

Što je PR-ovac bez dobre medijske liste?

Donosimo pet jednostavnih savjeta kako do pripreme ključnog alata u odnosima s medijima.

Kako zaraditi od YouTubea

Ako ste oglašivač, na YouTubeu svoj novac trošite, ili ljepše rečeno, ulažete u doseg svoje publike. Međutim, ako ste kreator sadržaja, odnosno YouTuber, na istoj platformi možete dobro zaraditi.