
Digital PR Executive Wanted!
Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!
Rezultati istraživanja pokazali da su kreatori sadržaja ove godine zarađivali više nego prošle.
Jučer su na petom izdanju DIABLOGA proglašeni dobitnici nagrada po izboru kreatora sadržaja za 2020. godinu. Nagrade za najkreatore su po kategorijama dobili:
Ljepota: Korana Marović
Moda: Pamela Smoljanić
Gastro: Sanja Mijac
Putovanja: Kristijan Iličić
Fitness: Martina Boss
Najinfluencericom je po četvrti put proglašena Ella Dvornik, a tri najbolja brenda za suradnju s kreatorima sadržaja su u 2020. bili Lidl, About You i NIVEA.
Uz proglašenje najboljih, na DIABLOGU su jučer predstavljeni i rezultati istraživanja o hrvatskoj blogerskoj i influencer sceni, kojeg od 2016. provodi agencija Dialog komunikacije. Glavni zaključak je da scena sazrijeva – kreatori sadržaja sve su stariji i sve više ih je stalno zaposlenih, te svoje kanale smatraju poslom.
Prisutnost na Facebooku pada, TikTok strelovito raste
Kategorije gastro i putovanja su u odnosu na prošlu godinu zabilježile pad po pitanju broja autora koji u tim segmentima djeluju za po 10%, jednako je pala i prisutnost kreatora na Facebooku, dok se prisutnost na TikToku udvostručila, pa je sada na toj platformi prisutna njih četvrtina (25,9%).
Blogeri, influenceri i YouTuberi su u 2020. zarađivali više nego godinu prije – prosječni mjesečni prihodi za trećinu njih (33,3%) bili su viši od 7.501 HRK – i sve više ih se bavilo poduzetništvom, te su svoj utjecaj na društvenim mrežama koristili i za pokretanje drugih poslova (29,6%). Oglašivačima zamijeraju manjak fokusa na kvalitetu sadržaja, a medijima negativan stav prema influencerima, iako ih najveći broj vidi budućnost u suradnji s medijima (35,2%). Video i autentičnost i dalje su vodeći trendovi u influencers marketingu, a predviđanja za 2021. za većinu ispitanika (46,3%) su optimistična.
Istraživanje je provedeno u prosincu 2020. na uzorku od 59 ispitanika, metodom dubinskog online upitnika.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!
Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!