Nabrusili smo olovke i sudjelovali u #EUPopUp kvizovima

Sve poznavatelje europskih zanimljivosti i ljubitelje kvizova pozvali smo da se prijave za sudjelovanje u #EuPopUp kvizovima te provjere svoje znanje o EU!

3 min za čitanje
Piše: Nataša Blagojević

Ljubitelji pitalica i kvizova svoje znanje o različitim zanimljivostima vezano uz europski kontinent i države članice EU, imali su priliku provjeriti tijekom tri #EUPopUp kviza u organizacije Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj i Hrvatskog kviz saveza.

Europska komisija za najuspješnije natjecatelje pripremila je i nagrade, a HKS se pobrinuo da pitanja budu dovoljno zanimljiva i izazovna. Kako bismo potaknuli zanimanje za događanja i što veći broj prijava za sudjelovanje, osmislili smo i proveli kampanju kroz društvene mreže i kanale Predstavništva, HKS-a te influencera.

 

Interaktivnim sadržajem i influencerima do publike

 

Kampanju smo proveli u tri faze, obzirom na datume održavanja kvizova. Prvi je kviz u božićnom izdanju održan 12. prosinca 2022., drugi 23. siječnja te treći kviz 6. ožujka ove godine u zagrebačkom Vintage Industrial baru. Za kampanju smo osmislili ključni vizual i kampanjske # koje smo prilagodili u svakoj fazi kampanje te koristili kao dio sadržaja, kako na internetskoj stranici Predstavništva, tako i kroz društvene mreže.

Kviz smo promovirali kroz Facebook evente, objave s pozivom na sudjelovanje na Facebooku, Instagramu i Twitter te interaktivne Instagram pitalice koje smo objavljivali kao Instagram Stories. Pozive je ujedno objavljivao i Hrvatski kviz savez.

Kako bismo potaknuli što više pratitelja na društvenim mrežama da se prijave, neovisno o tome jesu li strastveni kvizaši ili se samo žele dobro zabaviti i pritom naučiti nešto novo, u kampanji smo ujedno surađivali s influencerima. Dobro znano TV lice Ivan Šarić te travel influencerica Sandra Petrač, pozvali su pratitelje na svojim kanalima da se pridruže.

Ivan je i sudjelovao u prvom kvizu te objavljivao sadržaj uživo motivirajući svoje pratitelje da mu pomognu u kvizu, odlično se  snašavši ne samo u ulozi natjecateljski raspoloženog kvizaša, već i voditelja.

 

Primjer objave Sandre Petrač s pozivom na sudjelovanje

 

Učenje na zabavan način 

 

Na kanalima Predstavništva, pitalice su bile vrlo uspješan način kako potaknuti angažman pratitelja. Kroz tri kruga mini kviza u ovom formatu zabilježili smo čak 943 odgovora na ukupno 18 pitanja.

Objave multiplikatora ostvarile su više od  270 tisuća impresija i doprinijele su vidljivosti projekta te je svakim kvizom rastao interes publike da se prijave na događaj. O uspješnosti ovog projekta najbolje govori broj prijavljenih i podatak kako je na svim kvizovima sudjelovalo ukupno 163 ljudi, razmjenjujući znanje i učeći o EU i Europi na zabavan i zanimljiv način.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Generacija Z: Novi standardi na radnom mjestu

Istraživanje Vox Populi u svibnju pokazalo je da većina ispitanika smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji i poduzetniji od ranijih generacija, a svi smatraju da im je važniji omjer poslovnog i privatnog.

Zašto je Baby Lasagna (komunikacijski) uspio?

Marko Purišić preko noći je osvojio Hrvatsku. Analiziramo njegov uspjeh iz komunikacijskog ugla!

Kako koristimo ChatGPT u PR-u

ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.