Najznačajnije promjene na LinkedInu u 2023.

Odabrali smo nekoliko novosti koje je LinkedIn uveo krajem prošle i početkom ove godine, a koje smo jedva dočekali.

3 min za čitanje
Piše: Mia Musulin

Društvena mreža koja ove godine slavi dvadeseti rođendan danas broji više od 800 milijuna korisnika u preko 200 zemalja svijeta, a samo u Hrvatskoj koristi je čak 19% ukupnog stanovništva. Baš je pandemijska 2020. bila izrazito ‘plodna’ za LinkedIn kada je zabilježen rast od 60% jer su tvrtke i pojedinci u toj društvenoj mreži pronašli savršen način da ostanu povezani s poslovnom zajednicom. Ne čudi stoga što svake godine imamo poboljšanja LinkedIn korisničkog iskustva, a upravo 2023. dočekali smo s najviše promjena dosad. Od njih čak 15 izdvojili smo one najzanimljivije i – najkorisnije.

 

Od zakazivanja objava do LinkedIn Podcast Networka 

 

Dugo je LinkedIn bio ona jedna društvena mreža na kojoj nije bilo moguće zakazivati objave. Pa iako se to moglo raditi preko aplikacija kao što su Buffer ili Hootsuite, LinkedIn je na samom kraju prošle godine javno obznanio – sad vam i mi dajemo tu mogućnost. Na drugim društvenim mrežama već uhodana značajka – a sada dostupna i na LinkedInu – je i takozvano zvono – opcija da se na nečiji sadržaj ‘pretplatite’ tako što na profilu stisnete zvono i onda svaku objavu dobijete kao notifikaciju i podsjetnik da je ne propustite.

Iz kategorije poruke dolaze čak tri promjene – slanje direktnih poruka u sklopu komentara te slanje video i awayporuke u inbox. Prvo je lako prepoznati jer pokraj dosadašnjeg usamljenog replay sada stoji i message, a potonje nam je ujedno i najzanimljivije. Nešto što se po defaultu stavlja kao odgovor na mail dok ste na godišnjem odmoru, bolovanju ili porodiljnom sad je dostupno i na LinkedInu. Javite da ste odsutni i on automatski odgovara na upite s tom informacijom.

Ništa manje značajna nije ni promjena koja se tiče popunjavanja informacija na profilu, konkretno dijela vezanog uz radno iskustvo. Po novom je, naime, moguće istaknuti ‘pauzu’ u životopisu i navesti za to razloge poput stresa, trudnoće, odgoja djeteta i slično.

 

Naglasak na video sadržaju 

 

Već je dobro poznata činjenica da se sve manje čita, a sve više – gleda. Popularnosti video sadržaja doskočio je i LinkedIn s nekoliko promjena. Tako se prema ljubičastom krugu oko profilne fotografije korisnika može prepoznati opcija snimanja profilnog videa s nekoliko opcija – da vas ljudi mogu zapratiti s videa ili kontaktirati putem poruke, a u novoj će se analitici moći vidjeti tko je pogledao video, na kojoj je lokaciji i koja mu je profesionalna titula. Osim toga, uvedeni su i video eventi preko Clubhouse-like audio platforme čime je korisnicima omogućeno da se uključe u razgovore uživo i ostvare bliži kontakt s osobom koju inače prate i slušaju. Popis ovakvih evenata vrlo je lako pronaći – upisom u tražilicu audio events.

Koliko je LinkedIn u toku s trendovima pokazuje i uvođenje LinkedIn Podcast Networka. Trenutno ih u programu imaju oko 12, a pristupiti im se može ovdje.

 

Čemu se još možemo nadati? 

 

Iako su spomenute promjene već dovoljan iskorak za LinkedIn, najbolje tek dolazi. LinkedIn radi na tome da omogući employer branding kroz employer advertising. Konkretno, planira omogućiti tvrtkama da dosegnu veći broj ljudi kroz objave njihovih zaposlenika koje će oni boostati uz, naravno, njihovo dopuštenje. Time bi se brendovi mogli humanizirati, što bi svakako moglo utjecalo na kredibilitet tvrtke, kao i pomoć svima onima koji se bore s dosegom, a u konačnici i prodajom.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Više od pola potrošača prepoznalo je neiskrene društvene inicijative brandova!

Potrošači nemaju dovoljno povjerenja u društveno odgovorne tvrdnje kompanija, traže više transparentnosti, a trećina ih smatra da bluewashing može imati dugoročne posljedice!

Što nas čeka u komunikacijskom biznisu u 2025.?

Iduću godinu obilježit će umjetna inteligencija, autentičnost i upravljanje promjenama.

Zašto volimo photo dumpove?

Koliko je zapravo lako biti effortlessly cool?