Neka trendovi rade u vašu korist!

Oslanjajući se na tri kanala – medije te Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima, predstavili smo novi NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju.

2 min za čitanje
Piše: Nina Marković

Nekim ženama njihova je torbica vitalni alat bez kojeg ne mogu preživjeti dan. No, više je manje ne vrijedi kada pričamo o njezinom sadržaju. Tempo današnje svakodnevice je munjevito brz i zato žene sve više traže proizvode koje će prije svega biti multifunkcionalni. NIVEA je hrvatskom tržištu predstavila upravo jedan takav proizvod – NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju, oslanjajući se na tri kanala – medije, Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima.

 

Za uspjeh na društvenim mrežama bilo je važno odabrati različite smjerove komunikacije i pogoditi pravi trending, što je postignuto na sliedeći način:

1. TikTok: kroz trend #whatisinmybag fokusirali smo se na format proizvoda i jednostavnost njegovog korištenja u svim situacijama.

2. Instagram: trend #concealerlifehacks bio je savršeni odabir za isticanje multifunkcionalnosti proizvoda i načina na koji njegovom upotrebom možemo kreirati potpuni make-up look.

 

Visoki angažman pratitelja postigli smo zabavnim sadržajem i organizacijom giveawaya. U kampanji je sudjelovalo osam influencera: Marco Cuccurin, Marina Mamić, Ivana Mišković, Brita Bobetić, Seka Kožul, Ana Tolj, Marko Tolić i Martina Filić. Martina je postigla izvanredne rezultate na svom TikTok kanalu – video je prikupio više od 840 tisuća pregleda, a engagement rate bio je visokih 10%.

 

TikTok video Martine Filić

@martinafilic

Uvijek i zauvijek u mojoj torbici ?. @nivea #concealer #nivea #3in1concealer #whatisinmybag #concealerlifehack

♬ original sound – Martina

 

Rezultati

PR aktivnosti rezultirale su 21 objavom i ROI-em od 1:3, dok je kampanja s influencerima postigla doseg od gotovo 940.000, te preko 1,1 milijun impresija.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.