Neka trendovi rade u vašu korist!

Oslanjajući se na tri kanala – medije te Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima, predstavili smo novi NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju.

2 min za čitanje
Piše: Nina Marković

Nekim ženama njihova je torbica vitalni alat bez kojeg ne mogu preživjeti dan. No, više je manje ne vrijedi kada pričamo o njezinom sadržaju. Tempo današnje svakodnevice je munjevito brz i zato žene sve više traže proizvode koje će prije svega biti multifunkcionalni. NIVEA je hrvatskom tržištu predstavila upravo jedan takav proizvod – NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju, oslanjajući se na tri kanala – medije, Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima.

 

Za uspjeh na društvenim mrežama bilo je važno odabrati različite smjerove komunikacije i pogoditi pravi trending, što je postignuto na sliedeći način:

1. TikTok: kroz trend #whatisinmybag fokusirali smo se na format proizvoda i jednostavnost njegovog korištenja u svim situacijama.

2. Instagram: trend #concealerlifehacks bio je savršeni odabir za isticanje multifunkcionalnosti proizvoda i načina na koji njegovom upotrebom možemo kreirati potpuni make-up look.

 

Visoki angažman pratitelja postigli smo zabavnim sadržajem i organizacijom giveawaya. U kampanji je sudjelovalo osam influencera: Marco Cuccurin, Marina Mamić, Ivana Mišković, Brita Bobetić, Seka Kožul, Ana Tolj, Marko Tolić i Martina Filić. Martina je postigla izvanredne rezultate na svom TikTok kanalu – video je prikupio više od 840 tisuća pregleda, a engagement rate bio je visokih 10%.

 

TikTok video Martine Filić

@martinafilic

Uvijek i zauvijek u mojoj torbici ?. @nivea #concealer #nivea #3in1concealer #whatisinmybag #concealerlifehack

♬ original sound – Martina

 

Rezultati

PR aktivnosti rezultirale su 21 objavom i ROI-em od 1:3, dok je kampanja s influencerima postigla doseg od gotovo 940.000, te preko 1,1 milijun impresija.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima

Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?

Društvene mreže ne štite nas od dezinformacija, pada i povjerenje u medije

Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.

Kako poslovati u skladu s ESG načelima?

Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena