Nemoj biti kao Doris

Sjećate li se medijske buke koja je nastala zbog influencerice Doris i njene želje za suradnjom s restoranom u Poreču?

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Ova je javna prepirka potaknula brojna pitanja vezana uz influencers marketing, a mi smo u našoj #DialogVoxPopuli anketi odlučili potražiti odgovore na neka od njih. U istraživanju provedenom tijekom rujna sudjelovalo je nešto više od sto ispitanika, od čega je njih 90% pomno pratilo razvoj situacije.

 

Posao influencera (ipak) nije jednako vrijedan

Velika većina (75%) smatra da je od cijelog slučaja bolje profitirao restoran, iako se tek trećina (33%) slaže s tvrdnjom da su kritike upućene influencerici bile opravdane.

Gotovo svi ispitanici (97%) složili su se da posao influencera ne podrazumijeva samo objavu fotke, ali njih čak 78% smatra da bi influenceri trebali govoriti isključivo o području u kojem su stručni.

Zanimljivo je i da tek nešto manje od polovice ispitanika (43%) ne smatra posao influencera jednako vrijednim kao bilo koje drugo zanimanje.

 

Mišljenje javnosti

Na pitanje smatraju li da influenceri kupuju svoje pratitelje, 72% ispitanika s tim se nije složilo. Nešto manji broj njih (61%) smatra da bi influenceri trebali biti i jesu uzor mladima, ali većina  (71%) misli se da su oni zasad loš uzor.

Skoro svi ispitanici (95%) složili su se da šira javnost još uvijek ne razumije posao influencera, a 66% misli da će negativna percepcija o njihovom zanimanju u bližoj budućnosti još više rasti.

Ipak, 79% ispitanika smatra da se oni ne moraju aktivno braniti od „hejtera“. Influencer koji se dobro snalazi na svom području, siguran je u sebe, svoj posao i znanje, ne mora se zamarati zlonamjernim komentarima.

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tri izazova koji će oblikovati budućnost komunikacijskih agencija

Strukturne reforme već su započele

SRAM kao medijski fenomen

Uz četiri lekcije za komunikacijsku industriju

Savršeni spoj prirode, inovacije i personaliziranog pristupa

Lansirali smo NIVEA Cellular serume