Nemoj biti kao Doris

Sjećate li se medijske buke koja je nastala zbog influencerice Doris i njene želje za suradnjom s restoranom u Poreču?

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Ova je javna prepirka potaknula brojna pitanja vezana uz influencers marketing, a mi smo u našoj #DialogVoxPopuli anketi odlučili potražiti odgovore na neka od njih. U istraživanju provedenom tijekom rujna sudjelovalo je nešto više od sto ispitanika, od čega je njih 90% pomno pratilo razvoj situacije.

 

Posao influencera (ipak) nije jednako vrijedan

Velika većina (75%) smatra da je od cijelog slučaja bolje profitirao restoran, iako se tek trećina (33%) slaže s tvrdnjom da su kritike upućene influencerici bile opravdane.

Gotovo svi ispitanici (97%) složili su se da posao influencera ne podrazumijeva samo objavu fotke, ali njih čak 78% smatra da bi influenceri trebali govoriti isključivo o području u kojem su stručni.

Zanimljivo je i da tek nešto manje od polovice ispitanika (43%) ne smatra posao influencera jednako vrijednim kao bilo koje drugo zanimanje.

 

Mišljenje javnosti

Na pitanje smatraju li da influenceri kupuju svoje pratitelje, 72% ispitanika s tim se nije složilo. Nešto manji broj njih (61%) smatra da bi influenceri trebali biti i jesu uzor mladima, ali većina  (71%) misli se da su oni zasad loš uzor.

Skoro svi ispitanici (95%) složili su se da šira javnost još uvijek ne razumije posao influencera, a 66% misli da će negativna percepcija o njihovom zanimanju u bližoj budućnosti još više rasti.

Ipak, 79% ispitanika smatra da se oni ne moraju aktivno braniti od „hejtera“. Influencer koji se dobro snalazi na svom području, siguran je u sebe, svoj posao i znanje, ne mora se zamarati zlonamjernim komentarima.

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.

Reputacijski rizici u fokusu 2025.

Kome idu 24 milijarde USD?