Nemoj biti kao Doris

Sijećate li se medijske buke koja je nastala zbog influencerice Doris i njene želje za suradnjom s restoranom u Poreču?

Piše: Viktorija Stukar

Ova je javna prepirka potaknula brojna pitanja vezana uz influencers marketing, a mi smo u našoj #DialogVoxPopuli anketi odlučili potražiti odgovore na neka od njih. U istraživanju provedenom tijekom rujna sudjelovalo je nešto više od sto ispitanika, od čega je njih 90% pomno pratilo razvoj situacije.

 

Posao influencera (ipak) nije jednako vrijedan

Velika većina (75%) smatra da je od cijelog slučaja bolje profitirao restoran, iako se tek trećina (33%) slaže s tvrdnjom da su kritike upućene influencerici bile opravdane.

Gotovo svi ispitanici (97%) složili su se da posao influencera ne podrazumijeva samo objavu fotke, ali njih čak 78% smatra da bi influenceri trebali govoriti isključivo o području u kojem su stručni.

Zanimljivo je i da tek nešto manje od polovice ispitanika (43%) ne smatra posao influencera jednako vrijednim kao bilo koje drugo zanimanje.

 

Mišljenje javnosti

Na pitanje smatraju li da influenceri kupuju svoje pratitelje, 72% ispitanika s tim se nije složilo. Nešto manji broj njih (61%) smatra da bi influenceri trebali biti i jesu uzor mladima, ali većina  (71%) misli se da su oni zasad loš uzor.

Skoro svi ispitanici (95%) složili su se da šira javnost još uvijek ne razumije posao influencera, a 66% misli da će negativna percepcija o njihovom zanimanju u bližoj budućnosti još više rasti.

Ipak, 79% ispitanika smatra da se oni ne moraju aktivno braniti od „hejtera“. Influencer koji se dobro snalazi na svom području, siguran je u sebe, svoj posao i znanje, ne mora se zamarati zlonamjernim komentarima.

 

Izdvojeno

Pet osnovnih koraka do izgradnje brand awarenessa

Svijest o brendu moguće je graditi i širiti na mnogo načina, a evo i kako svoj brend možete učiniti prepoznatljivim

djeca youtuberi

Najpraćeniji i najplaćeniji Youtuberi današnjice su – djeca!

Djeca danas zarađuju milijune na svojim YouTube kanalima i pri tome se dobro zabavljaju.

DialogMythbuster: ako nemaš bar 100k pratitelja, nemaš ništa!

Što veće, to bolje. Je li moguće da na takav način razgovaramo čak i nakon što najveće društvene mreže aktivno koristimo više od desetljeća? Ako mislite da je odgovor ne, varate se.