Kako generaciji Z predstaviti inovaciju u njezi kože?
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Najbolji trenutak u #agencylife životu je kad radiš na klijentu kojeg voliš i koji ima proizvod u koji vjeruješ. Bilo kakav brief tada dočekaš s oduševljenjem. Tako je bilo i s ovim.
NESCAFÉ Dolce Gusto na tržištima Hrvatske, Srbije i Slovenije niz godina je u tržišnom vrhu u segmentu kave u kapsulama.
Globalno, tržišna cijena kave raste, što s obzirom na premium pozicioniranje brenda otežava privlačenje novih korisnika. Pojavom novih konkurenata te intenziviranjem aktivnosti konkurencije, nastala je potreba za jačanjem komunikacije brenda na regionalnoj razini kako bi se odgovorilo na tržišne izazove.
Pa kako onda predstaviti 4 nova okusa kave targetu (25-35 godina) u lifestyle i poslovnom segmentu, na hrvatskom, srpskom i slovenskom tržištu, i pozicionirati NDG kao brend visoke kvalitete i vrhunskog okusa? Dajmo im da kušaju!
Kampanju smo podijelili u dvije faze.
Ako se po jutru dan poznaje, neka onda prva kava bude savršena! Zato smo u prvoj fazi kutiju s novim okusima i šalicom/termosicom poslali influencerima i novinarima, na sva tri tržišta. Zauzvrat smo dobili oduševljene objave na njihovim društvenim mrežama. Odmah nakon toga smo započeli i s PR kampanjom na hrvatskom i srpskom tržištu. Neki portali su naše materijale objavili i više puta.
Druga je faza uslijedila s pomno odabranim influencerima/blogerima, po dva na svakom od tri tržišta. Svi su dobili poprilično nezgodan zadatak: degustirati 4 nova NESCAFÉ Dolce Gusto okusa kave i odabrati najbolji. I, koji su okus odabrali? Uglavnom se nisu mogu odlučiti jer su novi okusi NESCAFÉ Dolce Gusto kave stvarno fantastični. Osim odličnih članaka i objava na njihovim društvenim mrežama, dobili smo i hrpu predivnih “real life“ fotografija.
A rezultati? Tijekom trajanja kampanje, blogeri, influenceri i novinari generirali su ukupno 60 objava i zajedno dosegnuli preko 230.000 ljudi.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.