Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Tko su CGI influenceri i koja je njihova uloga u influencers marketingu
U današnjem svijetu tehnologija ima utjecaj na sve aspekte života. Marketing je područje koje je usko vezano uz trendove, pa tako uvijek prati tehnološki napredak i inovacije, osobito zbog značaja društvenih mreža za komunikaciju s potrošačima. S pojavom influencera i influencers marketinga već smo dobro upoznati, no jesmo li očekivali da će se na tom području tehnologija uplesti još više i napraviti iskorak u sasvim neočekivanom pravcu? Dolaskom CGI tehnologije na društvene mreže nastala je potpuno nova vrsta influencera koji brišu granice između stvarnog i virtualnog svijeta. Više o njima donosimo u nastavku.
Tko su CGI influenceri?
CGI (Computer-generated imagery) influenceri su kompjuterski programirani likovi, aktivni na društvenim mrežama u ulozi stvaratelja sadržaja i održavanja online zajednice, a za njihovo nastajanje zaslužni su timovi developera i dizajnera. Iako su neki stručnjaci skeptični prema CGI influencerima, drugi u njima vide prednosti i mogućnosti.
Najveća prednost ove vrste influencera je to što brendovi imaju potpunu kontrolu nad njima. Ovo se posebno odnosi na činjenicu da su stvarni influenceri sve više vokalni oko svojih političkih i društvenih stavova, što kod brendova stvara strah od prevelike polarizacije. Osim što se ne uključuju u političke rasprave, CGI influenceri neće se pojaviti ni kao glavna lica skandala, već će se ponašati upravo onako kako brend želi.
Još jedna prednost CGI influencera je to što se može kontrolirati i okruženje u kojem se nalaze, pa tako mogu promovirati proizvode diljem svijeta, bez da stvarno negdje odu. Upravo zbog ovoga stručnjaci vide veliki potencijal za brendove povezane s turizmom. Također, s obzirom na to da su za CGI influencere zaduženi developeri i dizajneri, prostor za kreativnost je velik i daje mogućnost uređivanja, dodavanja, izmjena i personaliziranja proizvoda i okoliša.
Glavna mana CGI influencera je to što nisu stvarni. To umanjuje njihovu autentičnost, jer promoviraju proizvode koje zapravo ne mogu isprobati i mjesta na koja ne mogu otići. Upravo zbog toga su stručnjaci skeptični i postavljaju pitanje hoće li publika ikad vjerovati virtualnim influencerima u mjeri u kojoj vjeruje stvarnim osobama. Dodatni izazov kod rada sa CGI tehnologijom je to što ona iziskuje čitav tim ljudi koji imaju težak zadatak – učiniti nestvarnu osobu što stvarnijom i uvjerljivijom; osobito kad se radi o objavama koje promoviraju stvarne brendove.
Glavna lica CGI online zajednice
1. Lil Miquela: @lilmiquela
Lil Miquela je najpoznatija CGI influencerica, a nosi i titulu jedne od 25 najutjecajnijih osoba na internetu. Ima 19 godina i najviše se bavi temama mladenačkih romansi, te se zalaže za Black Lives Matter pokret. Na Instagramu ju prati više od tri milijuna korisnika.
2. Blawko: @blawko22
Blawko je Lil Miquelin brat, prepoznatljiv po svom uličnom stilu oblačenja i maskama koje mu uvijek pokrivaju dio lica. Najviše ga zanima kultura tenisica, a često organizira giveawaye proizvoda. Na Instagramu ga prati 145.000 korisnika.
3. Shudu: @shudu.gram
Shudu je prvi digitalni supermodel, rodom iz Afrike. Njezin je lik elegantan i naglašava posebnost njezinih afroamerikanskih korijena, a brendovi s kojima surađuje su visokopozicionirani i luksuzni (npr. Salvatore Ferragamo, GQ, Christian Loboutin). Shudu je prisutna na Instagramu, a prati ju skoro 220.000 korisnika.
4. Imma: @imma.gram
Imma je model i svjetska putnica iz Japana. Poznata je po ljubavi prema svom dlakavom ljubimcu i suradnji s Amazonoovim “The Drop”-om u ulozi brend ambasadorice i modne dizajnerice. Njezina Instagram zajednica sadrži 356.000 pratitelja
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na […]
Kome idu 24 milijarde USD?