Nove aktivnosti u sklopu programa Čini pravu stvar

Zaštita djece i mladih na Internetu u sklopu programa održivog poslovanja Čini pravu stvar

2 min za čitanje
Piše: Ana Despot

A1 Hrvatska i Centar za sigurniji internet pokrenuli su niz aktivnosti s ciljem zaštite djece i mladih na Internetu u sklopu programa održivog poslovanja Čini pravu stvar. Ovogodišnji projekt predstavlja nastavak uspješne suradnje A1 Hrvatska i Centra za sigurniji Internet započete 2016. godine od kada zajednički provode edukacije za razne interesne skupine.

Zaštita djece i mladih na Internetu

Većina djece danas svakodnevno provodi vrijeme na internetu, koji uz niz edukativnih i zabavnih sadržaja nažalost nudi i sadržaje neprimjerene njihovom uzrastu. Stoga su stručnjaci – psiholozi Centra za sigurniji internet posebno osmislili online edukativne radionice, koje bi roditeljima trebale pomoći da se upoznaju s potencijalnim opasnostima koje vrebaju u online svijetu i načinima kako svoju djecu od njih zaštititi.

S novom školskom godinom otvoreno je šest termina besplatnih radionica, na koje se svi roditelji mogu prijaviti putem klikom na poveznicu: Čini pravu stvar.

Novost u programu Čini pravu stvar je i projekt Abeceda Interneta, kojeg su osmislili glumci Ana Vilenica i Tomislav Krstanović. Riječ je o zabavnim online predstavama posebno dizajniranim za učenike petih i šestih razreda osnovne škole.

Aktivnosti za zaštitu djece i mladih na Internetu prati native kampanja na odabranim portalima, PR aktivnosti, izravna komunikacija s donositeljima odluka i partnerima, komunikacija na društvenim mrežama i suradnja s influencerima.

Izdvojeno

Procjena vrijednosti influencers marketinga za 2021. je 13,8 milijardi US dolara

Prenosimo sadržaj razgovora naše savjetnice za Uvide i planiranje Nataše Blagojević za Glas Slavonije

Što se točno dogodilo 4. listopada i kako će to utjecati na budućnost društvenih mreža

Pad Facebooka i još jedan „povratak iz mrtvih“ Twittera

Koliko poznate osobe uistinu utječu na vrijednost brenda?

Većina ispitanika (95%) vjeruje da poznate osobe mogu utjecati na vrijednost ili imidž brenda, iako teško mijenjaju stavove o njima