Nove aktivnosti u sklopu programa Čini pravu stvar

Zaštita djece i mladih na Internetu u sklopu programa održivog poslovanja Čini pravu stvar

2 min za čitanje
Piše: Ana Despot

A1 Hrvatska i Centar za sigurniji internet pokrenuli su niz aktivnosti s ciljem zaštite djece i mladih na Internetu u sklopu programa održivog poslovanja Čini pravu stvar. Ovogodišnji projekt predstavlja nastavak uspješne suradnje A1 Hrvatska i Centra za sigurniji Internet započete 2016. godine od kada zajednički provode edukacije za razne interesne skupine.

Zaštita djece i mladih na Internetu

Većina djece danas svakodnevno provodi vrijeme na internetu, koji uz niz edukativnih i zabavnih sadržaja nažalost nudi i sadržaje neprimjerene njihovom uzrastu. Stoga su stručnjaci – psiholozi Centra za sigurniji internet posebno osmislili online edukativne radionice, koje bi roditeljima trebale pomoći da se upoznaju s potencijalnim opasnostima koje vrebaju u online svijetu i načinima kako svoju djecu od njih zaštititi.

S novom školskom godinom otvoreno je šest termina besplatnih radionica, na koje se svi roditelji mogu prijaviti putem klikom na poveznicu: Čini pravu stvar.

Novost u programu Čini pravu stvar je i projekt Abeceda Interneta, kojeg su osmislili glumci Ana Vilenica i Tomislav Krstanović. Riječ je o zabavnim online predstavama posebno dizajniranim za učenike petih i šestih razreda osnovne škole.

Aktivnosti za zaštitu djece i mladih na Internetu prati native kampanja na odabranim portalima, PR aktivnosti, izravna komunikacija s donositeljima odluka i partnerima, komunikacija na društvenim mrežama i suradnja s influencerima.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.