Nove navike pratit će nas i nakon povratka u urede

Ovoga puta u Vox populi anketi ispitali smo koliko zaposlenika još uvijek posao obavlja od kuće i jesu li im u tome pomogli neki od alata za komunikaciju i organizaciju vremena.

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Posljednja Vox populi anketa provedena je u veljači, a u njoj su sudjelovala 133 ispitanika. Nešto više od polovice njih (54%) još uvijek svoj posao obavlja od kuće. Ipak, većina (66%)  preferira rad iz ureda.

Kroz remote odnosno fleksibilne oblike rada visokih 75% naših ispitanika usvojilo je navike za koje smatraju da će im biti korisne prilikom obavljanja radnih zadataka i u budućnosti, a kao negativna strana ovakvog načina obavljanja posla ističe se podatak da se 64% ispitanika ne osjeća dovoljno povezano s kolegama.

Rad od kuće olakšali su alati za  organizaciju vremena

Tijekom rada od kuće 44% ispitanika počelo je koristiti nove alate za organizaciju radnog vremena i poslovnih zadataka. Polovica njih izjasnila se kako su im ti novi alati pomogli jednostavnije obaviti zadatke, a 33% ispitanika na taj je način uspjelo i uštedjeti vrijeme. Koliko korisnima ih ispitanici doživljavaju govori i podatak da će većina (56%) iste alate nastaviti koristiti i u budućnosti.

Najpopularniji komunikacijski alat je ZOOM

Konferencijske pozive na platformama kao što su WhatsApp i Messenger isprobalo je 32% ispitanika, dok ih ostatak od 68% ne smatra dovoljno profesionalnima za poslovnu komunikaciju. Za online sastanke većina ispitanika izabrala bi Zoom (66%).

Kao najveće mane ovakvog načina komunikacije ispitanici ističu izostanak neverbalne komunikacije, mogućnosti da vide reakcije svog sugovornika, a u nešto manjoj mjeri poteškoće prouzrokuju i kašnjenje slike ili zvuka. Unatoč ovim nedostacima, ispitanici su istaknuli i prednosti ovih alata, a to su mogućnost komunikacije između kolega bilo kada i bilo gdje te brzo i lako dogovaranje sastanaka.

Zbog situacije s pandemijom ispitanici su imali priliku besplatno isprobati i neke od alata koji se inače naplaćuju (njih 63%), a to su najčešće  bile pro verzije alata čije su osnovne značajke besplatno dostupne cijelo vrijeme.

Izdvojeno

Dialog postao “Zeleni ured”

Agencija za komunikacijski menadžment Dialog komunikacije, prva je domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.

Što je PR-ovac bez dobre medijske liste?

Donosimo pet jednostavnih savjeta kako do pripreme ključnog alata u odnosima s medijima.

Kako zaraditi od YouTubea

Ako ste oglašivač, na YouTubeu svoj novac trošite, ili ljepše rečeno, ulažete u doseg svoje publike. Međutim, ako ste kreator sadržaja, odnosno YouTuber, na istoj platformi možete dobro zaraditi.