Nove navike pratit će nas i nakon povratka u urede

Ovoga puta u Vox populi anketi ispitali smo koliko zaposlenika još uvijek posao obavlja od kuće i jesu li im u tome pomogli neki od alata za komunikaciju i organizaciju vremena.

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Posljednja Vox populi anketa provedena je u veljači, a u njoj su sudjelovala 133 ispitanika. Nešto više od polovice njih (54%) još uvijek svoj posao obavlja od kuće. Ipak, većina (66%)  preferira rad iz ureda.

Kroz remote odnosno fleksibilne oblike rada visokih 75% naših ispitanika usvojilo je navike za koje smatraju da će im biti korisne prilikom obavljanja radnih zadataka i u budućnosti, a kao negativna strana ovakvog načina obavljanja posla ističe se podatak da se 64% ispitanika ne osjeća dovoljno povezano s kolegama.

Rad od kuće olakšali su alati za  organizaciju vremena

Tijekom rada od kuće 44% ispitanika počelo je koristiti nove alate za organizaciju radnog vremena i poslovnih zadataka. Polovica njih izjasnila se kako su im ti novi alati pomogli jednostavnije obaviti zadatke, a 33% ispitanika na taj je način uspjelo i uštedjeti vrijeme. Koliko korisnima ih ispitanici doživljavaju govori i podatak da će većina (56%) iste alate nastaviti koristiti i u budućnosti.

Najpopularniji komunikacijski alat je ZOOM

Konferencijske pozive na platformama kao što su WhatsApp i Messenger isprobalo je 32% ispitanika, dok ih ostatak od 68% ne smatra dovoljno profesionalnima za poslovnu komunikaciju. Za online sastanke većina ispitanika izabrala bi Zoom (66%).

Kao najveće mane ovakvog načina komunikacije ispitanici ističu izostanak neverbalne komunikacije, mogućnosti da vide reakcije svog sugovornika, a u nešto manjoj mjeri poteškoće prouzrokuju i kašnjenje slike ili zvuka. Unatoč ovim nedostacima, ispitanici su istaknuli i prednosti ovih alata, a to su mogućnost komunikacije između kolega bilo kada i bilo gdje te brzo i lako dogovaranje sastanaka.

Zbog situacije s pandemijom ispitanici su imali priliku besplatno isprobati i neke od alata koji se inače naplaćuju (njih 63%), a to su najčešće  bile pro verzije alata čije su osnovne značajke besplatno dostupne cijelo vrijeme.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tko zapravo štiti naše podatke?

Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.

Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove

U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.

Kako napisati medijsku adremu

Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu