OFFICE & FINANCE MANAGER WANTED!

„Dobra organizacija je pola posla“ ti je moto, a od brojeva te ne boli glava? Tražimo baš tebe!

2 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

U potrazi smo za kolegom ili kolegicom koji/a će držati uredske konce u rukama i vješto baratati Excel tablicama, ima barem dvije godine radnog iskustva u agenciji ili korporaciji i suvereno barata engleskim jezikom.

Osim brige o besprijekornom funkcioniranju ureda, u suradnji s našim računovodstvenim servisom između ostalog bit ćeš zadužen/a za uredsku blagajnu, raditi obračune putnih naloga, financijske izvještaje, unositi ulazne račune i izdavati izlazne račune u programu e-računi. Također, pratit ćeš obveze prema dobavljačima i kupcima i biti zadužen/a za platni promet. Ako se budeš želio/željela pridružiti i radu na klijentima, nećemo te odbiti 🙂

Mi ćemo ti pružiti svu podršku za profesionalni rast i razvoj u više nego ugodnoj atmosferi te dinamičnom, inkluzivnom i održivom okruženju.

Mjesto rada je Zagreb, hibridno (petkom i po potrebi radimo od doma). Kućni ljubimci su dobrodošli u naš uredski ZOO, a za tebe imamo spremnu i gratis teretanu i stimulativne nagrade za posebna postignuća. Ako si ljubitelj/ica kretanja, možeš se priključiti i našem Zelenom izazovu te iskoristiti Zeleni bonus.

Tvoj životopis s naznakom “Hoću Dialog!” i kratko motivacijsko pismo očekujemo do 26. lipnja 2023. na mail info@dialog-komunikacije.hr.

Sretno!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka

Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!

Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova

Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na […]

Reputacijski rizici u fokusu 2025.

Kome idu 24 milijarde USD?