
Zašto su milenijalci trenutno ključna generacija u digitalu?
Odrasli smo s digitalom, ali ga nikad nismo shvaćali olako. Danas donosimo ravnotežu između brzine, iskustva i konteksta. Baš zato smo i dalje ključna generacija u industriji.
Na 10. jubilarnoj nagradi za najbolja postignuća u odnosima s javnošću koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću osvojili smo dva Grand Prixa, za projekte DIABLOG i Orbit daruje osmijeh.
Na 10. jubilarnoj nagradi za najbolja postignuća u odnosima s javnošću koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću osvojili smo dva Grand Prixa, za projekte DIABLOG i Orbit daruje osmijeh. Time smo na najljepši način zaokružili izuzetno uspješnu 2016. godinu i to je ujedno priznanje svim našim klijentima koji su nam dali svoje povjerenje.
Na nagradu Grand Prix ove je godine prijavljeno rekordnih 68 projekata. Dialog je osvojio “best in class” u kategorijama Mala i srednja trgovačka društva i Prilagodba globalne kampanje.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Odrasli smo s digitalom, ali ga nikad nismo shvaćali olako. Danas donosimo ravnotežu između brzine, iskustva i konteksta. Baš zato smo i dalje ključna generacija u industriji.
Agencijski natječaji postaju sve kompleksniji, a rokovi sve kraći.
Društvene mreže nezaobilazan su alat i u političkoj komunikaciji, ali rezultati pokazuju da prisutnost ne znači nužno i utjecaj.