Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Cilj svake web stranice je privlačenje i zadržavanje korisnika. Uz nekoliko trikova oni s vaše jednostavno neće moći maknuti oči.
Web stranica ogledalo je svake djelatnosti. Ona predstavlja vas, vašu struku i radnike te vas povezuje s ciljanom skupinom korisnika koji će na taj naćin steći neki prvi dojam o vašem poduzeću. Dolazak korisnika na vašu stranicu u većini je slučajeva i njegov prvi susret s vama i tada želite ostaviti najbolji mogući dojam. Isto kao i na prvom “dejtu” želite se pokazati u najboljem svjetlu i zadržati interes druge strane.
Evo kako ćete si poboljšati šanse:
1. Ako vaša web stranica nije ažurirana još od prošlog desetljeća, napravite to što prije. Čist, moderan dizajn te jednostavan i interaktivan layout ključani su za dobro funkcioniranje weba. Osim što će korisnicima biti vizualno privlačnije, lakše će se snalaziti i brže dolaziti do informacija koje su im potrebne.
2. Neka vaše web mjesto bude dobro prilagođeno mobilnim uređajima! Većina korisnika primarno poseže za mobitelom bilo da se radi o brzom pretraživanju informacija, čitanju članaka ili pregledavanju medijskog sadržaja. Posebnu pažnju obratite na njihovo korisničko iskustvo -ipak su u većini.
3. Točno popunite metapodatke svoje web lokacije (oznake naslova, opise, alt tekst itd.). Ako to ne učinite kako treba ili ne učinite uopće, negativno ćete utjecati na vidljivost svoje stranice na tražilicama (SERP). Cilj vam je biti što bliže vrhu prve strane pretraživanja Google-a. Zašto? Zato jer su istraživanja pokazala da čak oko 75% korisnika neće otvoriti drugu stranicu Google rezultata već će radije pokušati „googlati“ nešto drugo.
4. Poslovni blog može biti savršen dodatak vašoj web stranici. To vam može pomoći poboljšati SEO (Search Engine Optimization) vašeg web mjesta, izdvojiti vas iz konkurencije i pokazati vaše znanje i stručnost u području vase djelatnosti. To je win-win situacija.
5. Ne zaboravite dodati kontakt formu i/ili svoju adresu kako biste bili lakše dostupni i prepoznatljivi lokalnim korisnicima.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena