Kako generaciji Z predstaviti inovaciju u njezi kože?
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Uz integriranu kampanju nadmašili smo sva očekivanja
Od otvorenja prvog BIPA Backstage studija u Hrvatskoj prošlo je već pet godina! Tim povodom organizirali smo obljetničku kampanju koja je uključivala event, angažman influencera i komunikaciju s lifestyle medijima i partnerima, a sve ih je objedinila ključna poruka o jedinstvenom beauty konceptu koji uspješno spaja ljepotu i dobru zabavu.
Koncept eventa bio je rođendanski afterwork party na kojeg smo pozvali predstavnike lifestyle medija, influencere i poslovne partnere. Svi oni okupili su se tamo gdje je sve i započelo 2018. godine – u BIPA Backstage studiju u Ilici. Uz poznatu voditeljicu Edinu Pršić Babić i četiri visoke predstavnice BIPE uzvanici su saznali sve o BIPA Backstageu, a vizažistica Marija Janković igrom boja i tekstura na licu influencerice Pamele Badžek predstavila je jesenske make-up trendove. Popularna pjevačica Zsa Zsa svojim je izvrsnim vokalom bila zadužena za rasplesanu atmosferu, koju je naglasio obljetnički brending.
Osim Pamele Badžek, u kampanji su bile angažirane i influencerice Ivana Mišković i Andrea Trgovčević Iličić.
Vijest o proslavi petog rođendana BIPA Backstage koncepta glasno je odjeknula društvenim mrežama i lifestyle medijima. Priopćenje za javnost rezultiralo je s 30 objava, a od vodećih beauty & lifestyle influencera prikupili smo preko 100 objava. Eventu su se odazvali svi ključni BIPA beauty partneri.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.