Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Pridružili smo se revoluciji čistog svijeta predstavivši brand ekoloških proizvoda za čišćenje kroz integriranu kampanju.
Od biorazgradivih sastojaka na biljnoj bazi, preko plastičnih boca od reciklirane plastike, do činjenice da većina proizvoda nastaje u Zero Waste tvornici, Ecover pomiče granice u održivom načinu života i čišćenju doma. Uz našu pomoć, ovaj belgijski brand predstavio se hrvatskom tržištu novim, proširenim asortimanom koji se bori za očuvanje planeta.
Novosti u Ecover asortimanu proizvoda predstavili smo u dvije faze. U prvoj je naglasak bio na klasičnim alatima u odnosima s ciljnim javnostima, dok smo u drugoj fazi proveli kampanju s influencerima. Kampanju smo započeli priopćenjem za medije u kojem smo predstavili ne samo nove proizvode, već i način na koji Ecover provodi svoju misiju čistog svijeta i po čemu se razlikuje od ostalih brandova na tržištu.
Kroz suradnju s influencerima željeli smo Ecover predstaviti svima koji vjeruju da odabirom kvalitetnih i ekoloških proizvoda mogu doprinijeti borbi za čišću zajednicu i svijet. Za suradnju smo izabrali ljude koji svojim primjerom i vrijednostima korespondiraju s vrijednostima branda – Idu Prester, Barbaru Vesanović, Mateu Frajsberger, Martinu Palić i Marka Medića. Kroz svoj sadržaj predstavili su na koji način dijele Ecover filozofiju čistog svijeta te nam pokazali kroz primjere iz svakodnevice kako se brand uklapa u njihov životni stil.
Fotografija: Ecover objava s Instagram profila Barbare Vesanović
Influenceri su kroz svoje objave podržali i in store aktivaciju branda. Pozvali su svoje pratitelje da na odabrano prodajno mjesto donesu staru odjeću i pritom dobiju proizvod na dar. Ecover je na licu mjesta u suradnji s udrugom Humana Nova upriličio i kreativne radionice na kojima su posjetitelji mogli od stare odjeće izrađivati različite predmete poput ukrasa, torbica i igračaka. Odaziv je bio sjajan te je u okviru aktivacije prikupljeno 356 kilograma stare odjeće koja će se prenamijeniti ili reciklirati u suradnji s Humana Novom.
Fotografija: Kreativna radionica u Ecover kutku – objava Ide Prester
Kombinirajući različite alate, uspješno smo predstavili Ecover novosti ciljanoj javnosti. Kroz suradnju s influencerima objavljeno je 15 postova i 63 Instagram Storyja, koji su ostvarili više od pola milijuna impresija. Brand je na svojim kanalima kroz njihov sadržaj imao dodatnu vidljivost tijekom dva mjeseca trajanja kampanje. Pritom je engagement rate (ER) kampanje bio uspješniji od prosječnog ER-a na bazi njihovih pratitelja. Ukupno smo kampanjom dosegnuli više od 1,5 milijuna korisnika.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?