Predstavljeni rezultati istraživanja o hrvatskoj blogerskoj sceni

Većina hrvatskih blogera mjesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Danas su na konferenciji DIABLOG predstavljeni rezultati drugog istraživanja o stanju hrvatske blogerske scene koje je u listopadu ove godine provela agencija Dialog komunikacije. U istraživanju je sudjelovao 171 aktivni bloger. Većinu ispitanika čine žene (90,6%) koje žive u Središnjoj Hrvatskoj, imaju između 25 i 35 godina i visoko su obrazovane (42,7%).

Iako svoj blog i dalje smatraju hobijem, u odnosu na prošlu godinu veći broj blogerica od njega zarađuje, a najviše su prisutne na Facebooku i Instagramu, čija upotreba je u porastu. Iako su video, kao i prošle godine, istaknule kao trend, još uvijek se većina blogerica ne bavi video produkcijom. Većina ih mjesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna.

Ispitanici su navele kako blogove pišu između tri i pet godina (36,6%) i kako mjesečno objavljuju dva do tri blog posta (42,1%). Najzastupljenije kategorije su ljepota (31%), gastro (17%), moda (10,5%) i putovanja (6,4%).

Velika većina blogerica surađuje s brendovima (77,8%), a suradnja uključuje kompenzaciju u novcu ili proizvodu/robi/usluzi.

Kao top trendove istakule su javljanja “u živo”, video i Instagram story. Brendovima su poručile da očekuju više plaćenih suradnji, više poštovanja prema blogerskoj profesiji i otvaranje prema novim suradnjama i novim idejama.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Generacija Z: Novi standardi na radnom mjestu

Istraživanje Vox Populi u svibnju pokazalo je da većina ispitanika smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji i poduzetniji od ranijih generacija, a svi smatraju da im je važniji omjer poslovnog i privatnog.

Zašto je Baby Lasagna (komunikacijski) uspio?

Marko Purišić preko noći je osvojio Hrvatsku. Analiziramo njegov uspjeh iz komunikacijskog ugla!

Kako koristimo ChatGPT u PR-u

ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.