Predstavljeni rezultati istraživanja o hrvatskoj blogerskoj sceni

Većina hrvatskih blogera mjesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna.

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Danas su na konferenciji DIABLOG predstavljeni rezultati drugog istraživanja o stanju hrvatske blogerske scene koje je u listopadu ove godine provela agencija Dialog komunikacije. U istraživanju je sudjelovao 171 aktivni bloger. Većinu ispitanika čine žene (90,6%) koje žive u Središnjoj Hrvatskoj, imaju između 25 i 35 godina i visoko su obrazovane (42,7%).

Iako svoj blog i dalje smatraju hobijem, u odnosu na prošlu godinu veći broj blogerica od njega zarađuje, a najviše su prisutne na Facebooku i Instagramu, čija upotreba je u porastu. Iako su video, kao i prošle godine, istaknule kao trend, još uvijek se većina blogerica ne bavi video produkcijom. Većina ih mjesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna.

Ispitanici su navele kako blogove pišu između tri i pet godina (36,6%) i kako mjesečno objavljuju dva do tri blog posta (42,1%). Najzastupljenije kategorije su ljepota (31%), gastro (17%), moda (10,5%) i putovanja (6,4%).

Velika većina blogerica surađuje s brendovima (77,8%), a suradnja uključuje kompenzaciju u novcu ili proizvodu/robi/usluzi.

Kao top trendove istakule su javljanja “u živo”, video i Instagram story. Brendovima su poručile da očekuju više plaćenih suradnji, više poštovanja prema blogerskoj profesiji i otvaranje prema novim suradnjama i novim idejama.

Izdvojeno

Kružna ekonomija ključna je za razvoj održivog poslovanja

Najveći izazov sustav gospodarenja otpadom

Sedam savjeta za pripremu osnovnog PR alata

Jedan od najčešćih zadataka u životu svakog PR-ovca je pisanje priopćenja za javnost. Donosimo vam jednostavna pravila za produkciju ovog naizgled jednostavnog sadržaja.

Kvalitetna korisnička podrška – hit ili mit?

Glas naroda je rekao svoje, hrvatske kompanije ne mogu se pohvaliti kvalitetnom korisničkom podrškom.