Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Većina hrvatskih blogera mjesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna.
Danas su na konferenciji DIABLOG predstavljeni rezultati drugog istraživanja o stanju hrvatske blogerske scene koje je u listopadu ove godine provela agencija Dialog komunikacije. U istraživanju je sudjelovao 171 aktivni bloger. Većinu ispitanika čine žene (90,6%) koje žive u Središnjoj Hrvatskoj, imaju između 25 i 35 godina i visoko su obrazovane (42,7%).
Iako svoj blog i dalje smatraju hobijem, u odnosu na prošlu godinu veći broj blogerica od njega zarađuje, a najviše su prisutne na Facebooku i Instagramu, čija upotreba je u porastu. Iako su video, kao i prošle godine, istaknule kao trend, još uvijek se većina blogerica ne bavi video produkcijom. Većina ih mjesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna.
Ispitanici su navele kako blogove pišu između tri i pet godina (36,6%) i kako mjesečno objavljuju dva do tri blog posta (42,1%). Najzastupljenije kategorije su ljepota (31%), gastro (17%), moda (10,5%) i putovanja (6,4%).
Velika većina blogerica surađuje s brendovima (77,8%), a suradnja uključuje kompenzaciju u novcu ili proizvodu/robi/usluzi.
Kao top trendove istakule su javljanja “u živo”, video i Instagram story. Brendovima su poručile da očekuju više plaćenih suradnji, više poštovanja prema blogerskoj profesiji i otvaranje prema novim suradnjama i novim idejama.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.
Kome idu 24 milijarde USD?