Kako generaciji Z predstaviti inovaciju u njezi kože?
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Dobrim odabirom tajminga, poruka u kampanji i kreatora sadržaja nastavili smo proljetnu influencer kampanju za brend Ecover i ostvarili fantastične rezultate!
Kako bismo što više ljudi potaknuli da usvoje održive navike i time spriječe da se njihovi omiljeni komadi odjeće, ali i tekstilni predmeti iz kućanstva prerano upute k odlagalištu otpada, u suradnji s kreatorima sadržaja za brend Ecover koji u svom portfoliju ima proizvode za čišćenje, pranje i njegu rublja s biorazgradivim, pažljivo odabranim sastojcima na biljnoj bazi, nastavili smo edukativnu kampanju na društvenim mrežama.
Na temelju prijašnjih iskustava, ponovili smo sastojke koji su ključni za uspjeh influencer kampanje:
Primjer sadržaja iz kampanje
Izvor: Instagram profil Ide prester
U kampanji su sudjelovale kreatorice sadržaja i influencerice Ida Prester, Marijana Batinić i Iva Šutić, svaka od njih na sebi svojstven način i uz odabir tema i ideja koje se uklapaju u njihov životni stil. Objavili smo ukupno pet Instagram Reel i Photo objava te sedam Instagram Storiesa, a ostvareno je više od 8 tisuća interakcija te su sadržaji pregledani više od tri milijuna puta.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Glazbeno iznenađenje večeri bila je popularna Miach
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.