Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Čak 74% ispitanika smatra da će se ukrajinska kriza odraziti na gospodarstvo.
Osim strašne ljudske patnje i humanitarne krize, rat u Ukrajini za posljedicu ima i utjecaj na sigurnost, geopolitičku situaciju u Europi i gospodarstvo. Našu najnoviju #VoxPopuli anketu proveli smo tijekom travnja na Facebooku i Instagramu, te po prvi put i na LinkedInu.
Ispitanici osjećaju neizvjesnost i strah
Teško nam je prihvatiti činjenicu da smo u 21. stoljeću i da u svijetu dolazi do ratova ovakvih razmjera. Zato ne čudi da je velika većina (79%) ispitanika dotaknuta trenutnom situacijom u Ukrajini. Kod nešto manjeg broja (76%) rat na istoku Europe budi neizvjesnost, dok 24% osjeća strah. Gotovo jednaki broj (26%) ispitanika smatra da će ukrajinska kriza imati utjecaj na sigurnost u Europi, a njih čak 74% krizu smatra problemom koji će se odraziti na gospodarstvo.
Pogodit će nas inflacija i poremećaji u opskrbi
Velika većina ispitanika (84%) uvjerena je kako će se zbog rata u Ukrajini smanjiti poslovne aktivnosti, dok nešto više od polovice (54%) već sada osjeća ekonomske posljedice na svom radnom mjestu. Podijeljena su mišljenja oko toga na koji segment će kriza najviše utjecati – 42% ispitanika smatra kako će se promjene najviše osjetiti na cijeni hrane, 38% izjasnilo se za poremećaje u energetici, a 21% za poremećaje u opskrbi. Kada je riječ o vrstama industrija koje će najviše osjetiti posljedice rata, preko 60% ispitanika na prvo je mjesto stavilo energetiku.
Rat će se odraziti i na marketinška ulaganja
Većina ispitanika (66%) smatra da brendovi mogu i trebaju naći način da kvalitetno komuniciraju sa svojom publikom i u vrijeme krize. Da su uspješno promijenili ton i stil komunikacije već na početku rata misli 58% ispitanih. Veliki broj ispitanika (71%) smatra kako će rat u Ukrajini imati posljedice po marketinška ulaganja, a 36% njih misli da će najviše biti pogođen influencers marketing.
Manja očekivanja od turističke sezone
Dok 66% ispitanika koji su na anketu odgovarali na Instagramu i Facebooku smatra kako će rat u Ukrajini trajati godinama, mišljenje LinkedIn zajednice nešto je optimističnije – 57% ispitanika smatra kako će konflikt završiti do ljeta. Više od 2/3 ispitanika (68%) smatra kako će se konflikt odraziti na turističku sezonu, kao i na sigurnost na putovanju (78%). Najveći postotak ispitanika (91%) uvjeren je kako će napad na Ukrajinu donijeti geopolitičko preslagivanje u Europi.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena