Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Najpopularnija mreža je Instagram, a najtraženija kategorija za online prodaju moda
Danas su društvene mreže općeprihvaćeni i prijeko potrebni kanali putem kojih smo prisutni i aktivno sudjelujemo u suvremenoj svakodnevici. Čak i ono što se događa offline prelazi na online ili takve stvari bar pratimo putem online kanala. U našem najnovijem Vox Populi istraživanju pitali smo ispitanike nešto više o njihovim preferencijama i navikama vezanim za korištenje društvenih mreža i online kupovinu.
Svatko je krojač svoje mreže
Što se tiče osobnih preferencija, većina ispitanika izjasnila se kako od društvenih mreža, na kojima u prosjeku provode 3 sata dnevno, najviše koriste Instagram. Kao neke od razloga zbog kojeg koriste upravo ovu društvenu mrežu naveli su upoznavanje različitih ljudi i njihovih interesa, zanimljiv sadržaj kojih ih ispunjava te estetski privlačne fotografije i prizore.
Iako društvene mreže koriste na dnevnoj bazi i bave se praćenjem sadržaja na njima, kad se radi o objavljivanju, ponašanja ispitanika se razlikuju, pa tako neki korisnici vlastiti sadržaj objavljuju svakodnevno, neki nekoliko puta mjesečno, a neki jednom mjesečno ili čak jednom u dva mjeseca.
Kratak ili dug?
Kada smo ispitanike pitali kakvu vrstu sadržaja preferiraju 54% ih se izjasnilo da preferira tekstualni, a 46% video sadržaj. Oni koji preferiraju video rekli su kako im je to draži format zbog brzine, zabave i kraćeg trajanja, dok oni koji preferiraju tekstualni sadržaj kod video formata ne vole to što često nisu u mogućnosti poslušati zvuk. Iako netko više voli tekstualni sadržaj, svi ponekad gledamo video formate, no je li nam njihovo trajanje presudan faktor? Čak 87% ispitanika kaže kako preferira kraća videa, što potvrđuje i činjenica da 45% njih ne gleda video koji traje dulje od 30 sekundi.
Recenziraj me nježno
Kako internet i društvene mreže utječu na kreiranje stavova o proizvodima i kupnji saznali smo iz odgovora ispitanika o recenzijama. Velika većina ispitanika (85%) čita recenzije prije kupovine određenog proizvoda ili usluge, a njih 89% smatra kako recenzije imaju utjecaj na njihovu odluku o kupnji. Nešto više od polovice ispitanika (58%) osobno piše recenzije, što itekako ide u korist za 89% ispitanika koji su rekli kako će više vjerovati recenziji drugog korisnika nego promociji proizvoda od strane brenda.
Lajkaj, šeraj, kupuj
Osim što su se recenzije pokazale kao važna stvar pri kupovini, raspitali smo se i koliko je kupovina na društvenim mrežama zastupljena među ispitanicima i koliko su s njom upoznati.
Ponudu proizvoda na društvenim mrežama putem Facebook Marketplace-a i Instagram shopa pregledava 46% ispitanika, a kategorija koju najviše pregledavaju je moda. Jednaki postotak ispitanika obavio je i konkretnu kupnju putem društvenih mreža. Kupovali preko društvenih mreža ili ne, 74% ispitanika složilo se da su informacije o cijenama proizvoda istaknute na Instagram i Facebook fotografijama korisne za potencijalne kupce.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena