Saznajte kako smo se snašli u kreativnoj divljini

Donosimo vam dnevnik naših mladih lavova u borbi za odlazak u Cannes

2 min za čitanje
Piše: Marko Sitar i Štefica Škarika

U srcu svakog komunikacijskog stručnjaka leži avanturistički duh i spremnost na istraživanje novih ideja i izazova. Upravo smo zato objeručke prihvatili izazov zvan Young Lions Croatia – natjecanje koje okuplja komunikacijske stručnjake mlađe od 30 godina. Izolirani 24 sata od vanjskog svijeta, stavili smo na test ne samo naše vještine, nego i kreativnost, inovativnost, ali i timski duh.

 

Od izazova do inspiracije

 

Po ulasku u Zagreb Innovation Centar koji je bio domaćin ovog događaja, svi timovi su se okupili kako bi konačno saznali koji je to tajanstveni klijent za kojeg ćemo osmisliti kampanju. Direktno iz Škotske putem video poziva obratila nam se Jordan Wright iz organizacije Protect Our Winters koja nam je predstavila organizaciju i ukratko objasnila brief. S obzirom na to da smo se mi natjecali u PR kategoriji, zadatak nam je bio osmisliti kampanju s kojom ćemo potaknuti ljude diljem Europe da se prijave na europsku POW platformu i tako postanu dio pokreta čiji je cilj zaštititi zime i smanjiti negativan utjecaj klimatskih promjena.

 

Kreativni kaos

 

Nakon što smo odabrali svoj kutak u kojem ćemo provesti naredna 24 sata i rješavati zadatak, opskrbili smo se grickalicama, kavom i energetskim pićima koji su nam bili na raspolaganju. Prvi korak u rješavanju ovog izazova bio je detaljno proći kroz brief i temeljito istražiti POW organizaciju kako bi bolje razumjeli materiju. A onda je krenula prava oluja mozgova. Raspisivali smo ideje, potencijalne slogane, istraživali što više tematiku klimatskih promjena i sve što bi nas moglo inspirirati da dođemo do finalne ideje.

 

Finalno rješenje

 

Nešto više od 10 sati, 5 kava, 3 energetska pića i 50 post-it papirića nam je trebalo da dođemo do konačne ideje i kažemo „eureka“… a tek onda smo se zapravo bacili na posao. Potrebno je bilo raspisati zadatak i napraviti popratnu prezentaciju s vizualima, a finalno rješenje predali smo nešto prije 5 sati ujutro, umorni ali i zadovoljni.

 

Ovo iskustvo nas je obogatilo i pružilo nam priliku da rastemo kao stručnjaci u komunikacijskoj industriji. Bez obzira na ishod, ostajemo ponosni na naš rad i zahvalni na prilici da budemo dio ovog nevjerojatnog natjecanja koje potiče mlade talente diljem svijeta.

 

Svim mladim lavićima poručujemo – prijavite se dogodine, nećete požaliti!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.