
Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Podcasti su postali dio svakodnevice većine naših kolega — otkrijte njihove omiljene preporuke i pronađite inspiraciju za svoje slušanje
Posljednjih godina podcasti su postali jedan od najpopularnijih formata medijskog sadržaja. S rastućim brojem emisija koje pokrivaju raznovrsne teme, podcasti su našli svoje mjesto u svakodnevnoj rutini slušatelja širom svijeta pa tako i našeg tima. Bilo da ih slušaju u autu, uredu ili obavljaju kućanske poslove, pitali smo kolege koji su im podcasti najdraži.
Marko je podcaste počeo slušati 2018. godine, u vrijeme kada su tek počinjali osvajati pažnju slušatelja. Najviše ga privlače oni koji obrađuju teme pop kulture i aktivizma, a idealan podcast za njega je onaj u kojem gostuju David Lynch, Bjork ili Thom Yorke. U njegovim slušalicama možemo čuti i Tampon zonu, Agelast i A Bit Fruity, no priznaje da ih ne sluša redovito, već više povremeno, ovisno o raspoloženju.
Inspiraciju što najnovije poslušati često pronalazi na TikToku, društvenoj mreži koja ima posebno mjesto u evoluciji i popularizaciji podcasta, primarno u kontekstu TMI-a (too much information). Dok s jedne strane postoje podcasti koji obrađuju korisne i zanimljive teme iz kojih se može puno naučiti, s druge sve češće nailazimo na sadržaje u kojima bilo tko misli da može biti gost i da je njegovo mišljenje relevantno. Kada se prijeđe ta granica, podcast gubi svoju svrhu i postaje kontraproduktivan.
Ipak, to uglavnom nije slučaj kod sve popularnijih business podcasta, za koje također inspiracija stiže s TikToka, poput Lidera kojeg nam je kao uspješan primjer izdvojila Nataša. Osim njega, tu je i nezaobilazni Poslovni FM. Oba se bave temama poput poslovnih trendova, liderstva i profesionalnog razvoja. Korisni su svima koji žele čuti autentične priče o (ne)uspjehu, prevladavanju osobnih i poslovnih izazova, poslovne savjete i poglede na različita ekonomska i poduzetnička pitanja.
Bruna je u svijet podcasta ušla prije tri godine, a najčešće bira lifestyle ili podcaste o pop kulturi. Od svih koje je poslušala, omiljeni su joj Clown Vibes, BinchTopia, The Comment Section i Coffee Break German. Voljela bi gostovati u podcastima, a kao primjer izdvaja Prijatnu kavicu jer se bavi temama koje zahtijevaju da budemo “kronično online” kako bismo ih razumjeli i sudjelovali, a prednost tog podcasta je i to što se snima na hrvatskom jeziku, čime su eliminirane jezične barijere.
Franka nam je pak otkrila kako češće u pozadini pusti YouTube vlog ili Netflix seriju, ali da su podcasti također počeli biti dio njezine after work rutine. Podcast koji ističe je “Što je s glavon?” koji vodi poznati hrvatski influencer Marko Vuletić. Marko donosi iskrene i opuštene razgovore o temama s kojima se mnogi mogu poistovjetiti – od svakodnevnih izazova do osobnih priča. Obzirom da ga prati mlada publika, poseban plus je što se u njegovim podcastima često može čuti nešto i o mentalnom zdravlju.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Što brendovi i pojedinci mogu naučiti iz uspjeha Charli XCX i albuma Brat
Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.