Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Podcasti su postali dio svakodnevice većine naših kolega — otkrijte njihove omiljene preporuke i pronađite inspiraciju za svoje slušanje
Posljednjih godina podcasti su postali jedan od najpopularnijih formata medijskog sadržaja. S rastućim brojem emisija koje pokrivaju raznovrsne teme, podcasti su našli svoje mjesto u svakodnevnoj rutini slušatelja širom svijeta pa tako i našeg tima. Bilo da ih slušaju u autu, uredu ili obavljaju kućanske poslove, pitali smo kolege koji su im podcasti najdraži.
Marko je podcaste počeo slušati 2018. godine, u vrijeme kada su tek počinjali osvajati pažnju slušatelja. Najviše ga privlače oni koji obrađuju teme pop kulture i aktivizma, a idealan podcast za njega je onaj u kojem gostuju David Lynch, Bjork ili Thom Yorke. U njegovim slušalicama možemo čuti i Tampon zonu, Agelast i A Bit Fruity, no priznaje da ih ne sluša redovito, već više povremeno, ovisno o raspoloženju.
Inspiraciju što najnovije poslušati često pronalazi na TikToku, društvenoj mreži koja ima posebno mjesto u evoluciji i popularizaciji podcasta, primarno u kontekstu TMI-a (too much information). Dok s jedne strane postoje podcasti koji obrađuju korisne i zanimljive teme iz kojih se može puno naučiti, s druge sve češće nailazimo na sadržaje u kojima bilo tko misli da može biti gost i da je njegovo mišljenje relevantno. Kada se prijeđe ta granica, podcast gubi svoju svrhu i postaje kontraproduktivan.
Ipak, to uglavnom nije slučaj kod sve popularnijih business podcasta, za koje također inspiracija stiže s TikToka, poput Lidera kojeg nam je kao uspješan primjer izdvojila Nataša. Osim njega, tu je i nezaobilazni Poslovni FM. Oba se bave temama poput poslovnih trendova, liderstva i profesionalnog razvoja. Korisni su svima koji žele čuti autentične priče o (ne)uspjehu, prevladavanju osobnih i poslovnih izazova, poslovne savjete i poglede na različita ekonomska i poduzetnička pitanja.
Bruna je u svijet podcasta ušla prije tri godine, a najčešće bira lifestyle ili podcaste o pop kulturi. Od svih koje je poslušala, omiljeni su joj Clown Vibes, BinchTopia, The Comment Section i Coffee Break German. Voljela bi gostovati u podcastima, a kao primjer izdvaja Prijatnu kavicu jer se bavi temama koje zahtijevaju da budemo “kronično online” kako bismo ih razumjeli i sudjelovali, a prednost tog podcasta je i to što se snima na hrvatskom jeziku, čime su eliminirane jezične barijere.
Franka nam je pak otkrila kako češće u pozadini pusti YouTube vlog ili Netflix seriju, ali da su podcasti također počeli biti dio njezine after work rutine. Podcast koji ističe je “Što je s glavon?” koji vodi poznati hrvatski influencer Marko Vuletić. Marko donosi iskrene i opuštene razgovore o temama s kojima se mnogi mogu poistovjetiti – od svakodnevnih izazova do osobnih priča. Obzirom da ga prati mlada publika, poseban plus je što se u njegovim podcastima često može čuti nešto i o mentalnom zdravlju.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.
Kome idu 24 milijarde USD?