Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
—
3 min za čitanje
Piše:
Dialog Komunikacije
ESG (ekološki, društveni i upravljački) faktori postaju sve važniji u komunikacijskim strategijama različitih sektora. U isto vrijeme, komunikacija igra ključnu ulogu u osiguravanju da napori tvrtke u pogledu okoliša, zajednice i upravljanja budu transparentni i učinkoviti. Komunikacija nije samo informiranje o postignutim ciljevima—radi se o izgradnji korporativnog integriteta i pokazivanju napretka kroz svaku riječ i akciju.
Evo kako se ESG isprepliće s komunikacijom i zašto je ovaj odnos toliko važan:
Izgradnja povjerenja i kredibiliteta
Transparentnost: ESG inicijative temelje se na poslovnoj transparentnosti i odgovornosti. Kada organizacije učinkovito komuniciraju svoje ESG napore, grade povjerenje s dionicima. Jasna, iskrena komunikacija o ciljevima, napretku i izazovima mogu poboljšati kredibilitet.
Dosljednost: Dosljedna poruka o ESG vrijednostima i akcijama pomaže u jačanju predanosti i integriteta organizacije. Dosljednost bi trebala biti očita na svim komunikacijskim kanalima – u godišnjim izvještajima, na društvenim mrežama, u priopćenjima za javnost itd.
Angažiranje dionika
Odnosi s investitorima: Investitori sve više uzimaju u obzir ESG faktore prilikom donošenja odluka. Učinkovita komunikacija o ESG strategijama i izvedbi može privući društveno svjesne investitore i pokazati dugoročnu vrijednost.
Angažman zaposlenika: Zaposlenici su skloniji ostati u tvrtkama koje se usklađuju s njihovim osobnim vrijednostima. Komunikacija o ESG inicijativama pomaže u privlačenju, zadržavanju i angažiranju talenata koji daju prioritet etičkim praksama.
Upravljanje reputacijom
Proaktivna komunikacija: Proaktivno rješavanje ESG pitanja može spriječiti ili ublažiti negativni publicitet. Isticanjem napora i postignuća u tim područjima organizacije mogu učinkovitije upravljati svojom reputacijom.
Upravljanje krizama: U slučaju krize vezane uz ESG, jasna i empatična komunikacija su ključne. Organizacije trebaju otvoreno iznijeti probleme, objasniti korektivne mjere i opisati buduće korake kako bi povratile povjerenje.
Integracija ESG-a u korporativnu strategiju
Usklađenost: ESG pitanja trebaju biti integrirana u cjelokupnu korporativnu strategiju. Komunikacijski timovi moraju usko surađivati sa ESG odjelima kako bi osigurali da poruke budu usklađene s stvarnim praksama i ciljevima.
Povratne informacije: Interakcija s dionicima može pružiti vrijedne povratne informacije o ESG strategijama, pomažući organizacijama da poboljšaju svoj pristup i adresiraju izazove.
Marketing i brendiranje
Diferencijacija: ESG može biti faktor diferencijacije na zasićenom tržištu. Učinkovita komunikacija može pomoći u pozicioniranju organizacije kao lidera u održivosti ili društvenoj odgovornosti, što može predstavljati važnu marketinšku polugu
Povjerenje potrošača: Moderni potrošači sve više gledaju na etički i ekološki utjecaj svojih kupnji. Transparentna komunikacija o ESG naporima može utjecati na odluke o kupnji i poticati lojalnost.
Regulatorna usklađenost
Zahtjevi za izvještavanje: Mnoge države sada zahtijevaju detaljno ESG izvještavanje. Učinkovita komunikacija je ključna za ispunjavanje regulatornih zahtjeva i osiguranje da su izvještaji jasni, točni i dostupni.
Predviđanje propisa: Održavanje koraka ispred potencijalnih promjena propisa vezanih uz ESG omogućava organizacijama da pripreme bolje komunikacijske strategije i izbjegnu probleme s usklađenošću.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Kreativnost i pomoć onima u potrebi ključni su za uspjeh blagdanskih kampanja brendova
Blagdani su vrijeme kada svjetla postaju šarenija, ulice živopisnije, a brendovi se natječu tko će nam bolje dočarati čaroliju. No, koliko nas zaista zanima što brendovi rade u tom razdoblju? Proveli smo anketu na Instagramu i LinkedInu kako bismo saznali što naše pratitelje na društvenim mrežama privlači u blagdanskim kampanjama i kakav dojam ostavljaju na […]
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.